صدام کنید لیلا
صدام کنید لیلا

صدام کنید لیلا

از لیلا بودن فراری باش

لیلا اسم قشنگیه?

اگر لیلا باشی , یکی پیدا میشه که مجنونت بشه

اونوقت تو باید همش ناز کنی

نمی دونم دوست دارم اسمم لیلا باشه یا نه


اما فکر کنم اسم مجنون برازنده ام هست.

اگر مجنون باشم. شاید به خاطر جنسیتم نباید بگم دنبال لیلام می گردم :))))

من با اسمها زندگی می کنم

وقتی دلم یه جای دور بخواد میشم پرستو

وقتم دلم شادی بخواد میشم شادی

الان دلم تو رو می خواد همسری و موندم لیلا باشم یا مجنون

لیلای باشم که مجنوم به دنبالشه

یا مجنون باشم و به دنبالت بگردم


شاید ساحل شدم

شایدم موج و از ساحل دور بشم.




سلام عزیزترینم :)))


سلام عزیزترینم

فکر کنم بازم باید جستجوم رو برای پیدا کردن تو شروع کنم. :)))

از دست خودم حسابی حرص خوردم

چرا دست روی دست گذاشتم.

چرا نمی گردم

من لجباز و یکدنده قول بهت میدم که پیدات می کنم 

هر جا باشی

هر چقدر دور یا  نزدیک باشی

پیدات می کنم. :)))

پیدات می کنم و تو بهم می گی من ساکت ترین دختری هستم که دیدی. من نگاهت می کنم و با لبخند سرم می ندازم پایین و به قلوپ از چای ام می خورم. و با خودم فکر می کنم هیچ چای تا به حال اینقدر وجودم رو گرم نکرده.

:))) می دونی موفرفری

پیدات می کنم

پیدا م می کنی

دوستتتتتتتتت دارم

شبت خوش امید من :***


تقدیم به روح پرفتوح بلاگفا :)))

بلاگفای عزیز سلام

منو می شناسی?

من یکی از چندین نفری ام که در بلاگفا وبلاگ داشتم.

:))) زدی خاطرات دو سال از زندگیم رو سوزوندی.

بلاگفای عزیز, من اولین وبلاگ زندگیم رو در بلاگفا ساختم.

وبلاگی که در عرض 4 سال فقط 1500 خواننده داشت.

اما هیچ کدوم اینا مهم نیست.

من برای ساختن تو خیلی هیجان. داشتم.

چون فکر می کردم داشتن وبلاگ جرمه :))))

اولین وبلاگم رو به عشق این ساختم که دخترم , شادی من

وقتی می خونتش ببینه مامانش در دوران زندگیش چه کارها و عاشقی ها که نکرده.

بگذریم که بنده متخصص عدم تحرک در گذران زندگی ام :)

بلاگفا به من اجازه نوشتن نمی دی.

مدام خراب می شی.

می دونی بلاگفا , وقتی فهمیدم خراب شدی و اسقاط به فال نیک گرفتم و اومدم بلاگ اسکای و یه وبلاگ اینجا ساختم.

اینجا شد خونه من درون نت

:))) دوستای زیادی پیدا کردم.

چند نفرم اینجا خواستند در مورد ازدواج باهاشون فکر کنم. اما چون اینجا منو کاملا می شناسن بیخیال شدم. :)

می دونی بلاگفای عزیز

به روح اعتقاد داری?

به فتح چطور?

ای تو روح پرفتوحت بلاگفا, من در بلاگفا یه کسی رو داشتم که برام خاص بود. یه خواننده خاص

تو اون خواننده خاص رو ازم گرفتی

ای تو روحت بلاگفا با اون فتوحات :)))))

می دونی بلاگفا , تو خونه من بودی. یه خونه اختصاصی در نت

:))) تو یه خونه بدون مهمون بودی. بدون خواننده 

من با تو نوشتن رو شروع کردم اخه چه جوری دلت اومد گند بزنی به خاطر ات دو سال زندگی من.

ای سوپ پای مرغ توی حلقت بلاگفا :///

ای گند بزنند به تمام دو نفرهای که من با تو داشتم بلاگفا :////

ای خاک .... بلاگفا :///

سلام عزیزم :)))

سلام عزیزم

ما زنها عجیبم مگر نه?

البته از دید شما مردا

:))))

از دید ما زنها هم شما مردا عجیبید :)

اصلا نمی دونم اگر زنها نبودن شما مردا زندگیتون چه شکلی می شد? 

فکر کردن بهش حتی سخت و وحشتناکه

فکر کنم هنوز درون غارها زندگی می کردین 

اونوقت تو موفرفری عصر حجری من می شدی :))))

موفرفری من

کاش شما مردا می دونستین از زندگی چی می خواین.

:)) بعضی اوقات زنای سر راه زندگیتون قرار می گیرن که فرشته اند اما شما سر همین ندونستن به راحتی ازشون می گذرید. 

:)))

مرد من

عزیزم شبت خوش :***

سلام عزیزم :***** اینبار تو برام دعا کن مرد من

سلام مرد عزیزم :**

اینبار تو برام دعا کن که حقیقت های زندگی و دنیای بیرون منو تلخ نکنه.

عزیزم

امروز به مامانم داشتم نگاه می کردم چقدر پیر شده بود.

اما خانواده اش رو داشت.

یه خانواده که دوستش دارن.

مامان درست زندگی کرد

زن زندگی بود. یه زن واقعی

:)))) مادر من عصبانی نمی شد. مقاوم و صبور هست


مرد من برام دعا کن تلخ نشم و همواره دنبالت بگردم.

:)))) دوست داشتن تو برای من تمومی نداره

تو مرد منی

تو خانواده ام هستی

تو واقعیت زندگی من هستی

امروز با فکر کردن در مورد ادما سرم به شدت درد گرفت ;))))

به سختی باهات حرف می زنم

اگر به خوبی اعتقاد داشته باشم پس اطمینان دارم که تو وجود داری.

من به خوبی اعتقاد دارم

چون ادمای خوب اطرافم هستن.

:))))

و یک روزی تو هم جزی از این خوبی اطرافم می شی.

امیدوارم هیچوقت تنها نشی مرد من و دور برت پر از خوبی

شبت خوش مرد من ;***

سلام عزیزم :***


سلام مرد من

بارها میام از واقعیت های اطرافم بگم اما بی خیال میشم.


فکر می کنم بزرگترین داشته من خانواده ام هست.

مگر اینکه احمق باشم به غیر این فکر کنم عزیزم

:))) 

بعضیا فکر می کنند پول همه چیز زندگیه.

اما عقل و شعور و خانواده و.کارای و تدبیر اینا مهمترین مسایل زندگی اند.

ارثی که ادم برای بچه اش میذاره پول نیست.

توانایی های هست که به اون برای ادامه زندگی دادین.


من خیلی خوشبختم. شکرت بابت داشته هام


ادم بودن سخته عزیزم

از ادما نترسیدن سخته عزیزم

بهترین راهشم اینکه خودت در درجه اول ادم باشی.

:))) مرد من

دوستت دارم

امروز خواستم خیلی چیزا بگم

خیلی خانواده ها رو دیدم.

درسته بچگی ام رو بچگی نکردم

اما وضعمم زیاد بد نبود.

بازم حمایت خانواده ام بود.

اینا رو در سی و سه سالگی فهمیدم.

شبت خوب و.اروم و.پر از اگاهی عزیزم

می بوسمت عشق فرفری من :)***

ورود عشق ممنوع

سال اولی که دانشگاه قبول شدم و همراه پدرم برای ثبت نام رفتیم خوب یادمه

بعد کلی سوار اتوبوس شدن و سه ساعت در راه بودن رسیدیم دانشگاه :)))

دانشگاه اینقدر دور نبود که به خاطرش خوابگاه گرفت اما 6 ساعتی رفت و بر گشتت. طول می کشید.

یه دانشگاه درست وسط بیابون :))))

بعد ثبت نام پدرم با عصبانیت گفت می مردی بیشتر درس بخونی

راستیتش من نه اهل درس خوندن بودم و نه درس گوش دادن سر کلاس

:))) خلاصه برگشتیم خونه

چند روز بعد اطلاع پیدا کردیم دانشگامون سرویس داره و پدر منو تا دم سرویس دانشگاه می برد. :))

و مواظب بود تا پسری بهم نزدیک نشه

و وقتی می رفتم داخل اتوبوس دانشگاه اینقدر با چشماش می گشت تا ببینه من کجا نشستم مبادا پسری کنارم باشه.

بگذریم بعدها که فهمید حضور در کلاس ها اجباری نیست نذاشت برم سر کلاس ها :))

و فقط امتحانات رو شرکت می کردم

یادش بخیر نباشه اما عین احمق ها رفتار می کردم

به وسری حرف نمی زدم

جواب سلامشون رو نمی دادم.

خیلی دوستام توی همون دوران کسی برای خودشون پیدا کردن اما من از ترس منع شدن از تحصیل هیچوقت سعی نکردم محبت مردی در دلم بشینه.

البته از بعضی پسرا خوشم می اومد اما خودم خوب می دونستم که شدنی نیست و حتی حق ندارم ته دلم کسی دوست داشته باشم. 

:)))) هیچوقت نفهمیدم عشق و عاشقی زمان دانشجویی چه طعمی داره

فقط در فیلم ها دیده بودم و گاهی خونده بودم.

کاش منم یه دختر مثل خیلی ها بودم و می تونستم از دوران دانشجویی ام لذت ببرم.

:)))

سلام جانم :)

سلام مرد جان

:)))

مرد من , عزیزم

دارم یه فیلم می بینم دختره اینقدر مغرور بود که نگو و نپرس :)

تند تندم مردای پولدار و مهربون و خوشگل :))))

پشت سر هم زنجیروار عاشقش می شدن.

بعد من بنده خدا میرم خیابون این مردا هستند که تستر عطر به ادم میدن و می گند خانم عطر نمی خواین?

همیشه خدا هم تکه جمله شون اینه خانم مهربون شما عطر نمی خواین? :/

اولین بار که این پسر عطری ها این جمله رو گفتن .گفتم. شاید اشتباه گفته

بعد دیگه از بغل هر عطر فروشی رد می شم اینو بهم می گند 

خانم مهربون :)

 دوستامم همینجور هی می گند خیلی مهربونی .

:))))

دیگه عادت کردم عطریا بگند خانم مهربون عطر نمی خوای.

منم بی ادب بی ادب برگردم توی دلم بگم. مهربون و درد و زهرمار :)

اخه مو فرفری من. مهربونی منو به جای نرسونده

زندگیم همینه که هست

کاش دختر خودخواه و مغرور بودم نه خانم مهربون

:)))

هیچ مردی عاشق دختر مهربونی که خودخواه و مغرور نیست و پولدارم نیست نمیشه.

مگر اینکه موهاش موفرفری باشه :)))

البته لازم به ذکر هست که من یه بخش غر زننده منطقی هم دارم که فقط برای مسایلی که مهمه و منطق ایجاد می کنه غر میزنم. :)))

الانم دلم می خواد غر بزنمم

وجودش رو داری اعتراض کن :)

اینقدر غر می زنم به جونت که بغلم کنی و بگی من یه غرغروی دوست داشتنی هستم. :)))

دوستت دارم

برو بخواب

خواب ببینی , خواب خوش خوش

 :******

سلام عزیزم......... خودعروس پنداری :))))

سلام عزیز دلم

دیشب بود که دوستم در تلگرام برام پیغام گذاشته بود که خواب دیده من با پسری که خیلی دوسش دارم در حال خرید حلقه ایم.

می گفت به دوستام گفتم تبسمی که همه ما فکر می کردیم هیچوقت ازدواج نمی کنه الان زودتر از همه ما داره ازدواج می کنه 

:)))

دوستم می گفت خانواده پسره خسیس بودن و حاظر نبودن برام خرجی کنند اما من عین خیالم نبود.

:))))) می دونی عزیزم وقتی دوستم گفت من و تو همدیگه رو خیلی دوست داشتیم غرق خوشحالی شدم.

من با کسی بودم که منو دوست داشت.

کسی که منم دوسش داشتم.

:)))) این دوست ثاشتن برام خیلی واقعی بود.

همش فکر می کنم دارم عروس می شم. 

یه عروس شاد و خوشبخت. :))))

گرفتن دستات رو دوست دارم

لبخندت رو وقتی به من نگاه می کنی دوست دارم :)))

شاید بهم بخندی عزیزم بگی همش یه خواب بود.

:))) عزیز دلم

من دوست بودن با تو رو خیلی دوست دارم. :)))

وای زیادی بهت گفتم عزیزم. 

نکنه لوس بشی :))))))))


اهان تا یادم نرفته دوستم. این رو هم گفت که من رو با یه پسری در خواب دیده که داریم حلقه می خریم

نکته رو گرفتی عزیزم :)))))

پسره نکته اش هست

وای فکر کن زیادم سنت بالا نیست. :)))

اینقدر می ترسیدم زن یه مرد مسن بشم که نگو 

وای وای

هم سنت مناسب هست و هم رابطه بینمون یه رابطه دوستیه :)))

به نظرت این قشنگه . مگر نه ?

موفرفری من

مطمنم یه روزی میرسه من و تو بهم میرسیم.

زندگیمون قشنگ می شه :))))

یعنی بدجوری دچار خود عروس پنداری شدم تا حدی که از دوستم تشکر کردم و گفتم ایشالله عروسی تو عزیزم

تا این حد عزیزم :))))))))

شبت پر از پر های بالشی بشه که تمام طول شب 

تا صبح توی صورتت فرو بره و نزاره یه خواب خوش بری تا اینقدر منو چشم به انتظار خودت نزاری :****

هزاران بار می بوسمت مرد پر بر صورت خورده من

:********************

سلام عزیز دل :)))

سلام عزیزم

دچار حالت چسبندگی شدم. حاظر نیستم از سر جام تکون بخورم :)))

دچار عصبانیت در نوشتن شده بودم عزیزم

کلی مطلب نوشتم و هر دفعه فکر کردم چرا چنین مطالب خشنی نوشتم.

بعد با خودم می گفتم چون دلم می خواد سر به تن فلانی نباششه :)))

بعد با خودم فکر کردم اینقدرها هم موضوع مهمی نیست که بخوام سر به تن کسی نباشه.

اما بدم نمیاد کچلشون کنم :)))))))

فکر کنم خستگی یکم روم تاثیر داشته.

و بیشتر از همه از دست خودم عصبانی ام عزیزم

:)))) دلیلشم بهت نمی گم تا از فوضولی بترکی 

خلاصه اینکه این یه عالمه نوشته خشن رو پاک کردم و سعی کردم اروم باشم :))))

عزیزم خوشحالم که اینجا هستی

تمام سعی ام رو.می کنم بیشتر در جامعه حضور فعال داشته باشم تا همدیگر رو پیدا کنیم و کمتر برای مسایل بیهوده غصه بخورم :)))

زندگی به من بزرگترین نعمت ها رو داده

ممنون زندگی

راسی یادم رفته این چند وقته دختر افتاب باشم :)))

دختر افتاب دختری هست که صورتش از شادی و لبخند می درخشه :)))))

عزیزم غر زدن انرژی زیادی از ادم می گیره. 

این چند وقته حسابی خودت رو اماده کن .

چون وقتی من بیام توی زندگیت بابت غیبت طولانیت اینقدر مواخذت می کنم و غر میزنم بهت که کلا فاقد انرژی بشی :)))))

مو فرفری من .

مرد من

من حرفای شاعرانه بلد نیستم بزنم.

پس تمام غر های عاشقانه ام تقدیم تو باد :)

می بوسمت عزیزم

شبت پر از کهکشان های در حال تولد

باشد تا از صدای ونگ ونگ این نوگلان تازه پا به عرصه زندگی گذاشته کل شب خوابت نبرد

:)))))))))

اعتراضم حق نداری بکنی

تبسمت حسابی عصبانیه 

:**** 

اگر بشود :))

اگر بشود 

اگر بشود

یکروز در این هفته می روم بام تهران :)))

سلام مرد من

سلام مرد من

باز تبسم جانت حسودی کرد

:)))

به یک زن زیبا

زنی که حتی ندیده بودتش و فقط شنید که زیباست

:)

تبسمت خوشبخته 

خیلی هم خوشبخته

اما هزاران چرا داره. که می خواد ازت بپرسه

که چرا تو نیامدی?

:))))

یکی از اون چراها اینکه به اندازه کافی زیبا نیستم :)

خودم می دونم مرد من, چهره تقریبا خوبی دارم

اما محشر نیستم

کاش محشر بودم

عالی بودم

تا شاید دیگه اینقدر دنبال چراها نبودم.

دیگه مشکلم در نهایت انتخاب از بین خیل خواستگاران بود.

می گند هیچ ادمی حاظر نیست چیزای زیبا رو از دست بده.

برای همینه که ادما دنبال اعمال جراحی زیبای هستند.

برای اینکه خواستنی بشند و طالب داشته باشند.

:)))

با وجودی اینکه ایرادی ندارم تا حالا یکنفرم در خونه ام رو نزده بگه

تبسم دوغ ات شوره یا کم نمک?

:)))

اینجاست که تبسم فکر میکنه حتما باید محشر باشه تا تو بیای. :)))))

اما من محشر نیستم

قد کوتاهم

تپلم

زیر چشمام سیاه هست

:))) من خودم رو با تمام این ویژگی ها دوست دارم.

اما می ترسم که هیچوقت فرصت عاشقی پیدا نکنم.

می گند ترس ادم رو فلج می کنه

و اراده انجام کار رو از ادم می گیره.

خدا

فقط به من بگو چرا?

:)))))))

چرا هیچ عشقی توی زندگیم دریافت نکردم?

حیف تبسم نیست که عاشق نشه ?

اگر گره از کارم باز نکنی اینقدر در درگاهت می خندم که عرشت رو خنده ام برداره

:)))

نگاه نگاه خدا :)

داشتم با موفرفری ام حرف می زدم

اما موندم جواب چرام رو از کی بگیرم

از تو یا از مو فرفری

:)))

خدا برنامه زندگی من که روشنه

قراره به نحو احسنت زندگی کنم :)

بخندم

شاد بشم

فکر کنم

مهربانتر باشم

کار کنم

پولدار بشم

اما عشق ??????

عشق احتیاج به برنامه ریزی نداره

خدایا خواهشا اگر قرار نیست من به موفرفری برسم

حداقل دیگه اونو ترشی ننداز.

موفرفری مهربونه ترشی ایش خوب از اب در نمی امد.

در عوض من عنق و بداخلاق ام جوون میدم برای ترشی شدن.

اما قول می دم ترشی شادی بشم. :)))))))

کاش ادما هیچوقت به چراها فکر نکنند.

راسی ترشی شادت یه خواهشی ازت داره

هیچوقت زندگی بدون دوست داشتن رو نصیبم نکن.

:))))

دوستتت دارم

عزیزم :****


سلام عزیزم :)......به نام خلا

سلام عزیزم

خواستم در مورد خلا وجودی ام بنویسم اینکه با ادمای بیهوده پرش نکردم تا همینجور خالی بمونه تا طبیعت تو رو سر راهم قرار بده و تو اون خلا رو پر کنی

:))))

هیچی دیگه بیشتر از این در حوصله ام نمیگنجه در مورد خلا وجودی و نحوه پر سازیش بگم. :)


بیا در مورد مسایل دیگه حرف بزنیم.

دلم خیلی برای حرف زدن با تو تنگ میشه. 

هر وقت دلم برات یه ریزه میشه میام اینجا

یعنی اخر دلتنگی های من به اینجا ختم میشه

:))

می دونی عزیزم

نه نمی دونی

اخه منم نمی دونم در چه موردی می خوام حرف بزنم

:)

بزار ببینم

اهان

:)))) می دونی موفرفری من

مهم ترین دلیلم برای لاغری به جز

جذابیت

سهولت در بالا رفتن از درخت

انجام ورزش جامپینگ

دویدن

پوشیدن لباسهای خوشگل

و.....

درشت تر شدن چشمام هست.

بله عزیزم دلم می خواد چشمام از اینم درشت تر بشه.

:))

دلم می خواد چشام به درشتی و گیرای چشای دختر خاله هام بشه. 


:) بازم نمیدونم ایا مهمه که چشم ادم چقدر درشت باشه?

سلامتی

خانواده

اینکه زندگی کردن رو یاد بگیری

اینا مهمتره 

اما گوشه ذهن من تصویر یه دختر با چشای درشت نقش بسته که در سکوت زل زده به غروب خورشید و ارامش بی نهایتی داره.

دختری که سکوتش رو هیچ چیز بهم نمیزنه

:))) نمی دونم عزیزم

توهم برم داشته اما دختر چشم درشت ساکت گوشه ذهنم رو دوست دارم.

:))

انگار سکوت در اون چشای درشت تر فریادش رساتره


حرفام ته کشید 

بروم به زندگی ام برسه

شبت خوش نازنین فرفری من :)))



سلام عزیزم :)))

سلام عزیزم

چشام اشک داره دلم می خود هق هق گریه کنم.

فکر نکن از دوری تو هست

نخیر :)))

چند ماه هست بنایی داریم. اینقدر کار کردم که دیگه چشام از خستگی می سوزه.

:)))

دلم مسافرتهای تک نفرم رو می خواد.

بازم خودم با خودم برم کوه.

خودم رو تا به حال سینما نبردم. نمی دونم سینما برای دختر تنها خطرناکه یا نه 

در ضمن من سی و خورده دارم یه خانم بزرگم برای خودم :))))

فکر نکنم کسی مزاحمم بشه

عزیزم خیلی خیلی خیلی زندگیم پر شده از خیلی :/

الان یکم بی حوصله ام.

دلم کاهش وزن می خواد :)

دلم یه زندگی واقعی می خواد

دلم یه مرد واقعی می خواد :))))

شبت خوش عزیزم :*****

سلام عزیز قند پهلو :***

سلام عزیزم

برات چای ریختم تا با حرف بنوشیم

عزیزم 

مرد من

همسرم

من می تونم با یه لیوان چای و کمی لبخند خستگی رو از تنت بیرون کنم اما افکار بیهوده یا خلق و خوی ات رو نمی تونم با هیچ چای حرف پهلوی عوض کنم.

:)) عزیزم می دونم خیلی مواقع در زندگیمون خیلی راه ها هست که من می دونم اشتباه می ری یا خیلی حرفا و افکار هست که می دونم درست نیست.

یا رفتارهای ازت سر میزنه که ناراحتم می کنه.

اونوقت تکلیف من چیه?

تو شخصیت خاص خودت رو داری.

منم شخصیت خاص خودم رو دارم.

مسخره است عزیزم

:))) افکار من مسخره است.

می بینی دنبال راه حلم. :))

دنبال راه حلی برای وقتای که من و تو,  افکار و روحیاتمون با هم نمی خونه.

:))) شاید برای همینه که زن و مرد روحیاتشون با هم فرق داره. برای زیر یه سقف باقی موندن و همدل بودن این تفاوت لازمه.

کیف کردی موفرفری من, دارم خودم رو قانع می کنم.

.....

دیشب با دوستم حرف میزدم عزیزم

از استرسی می گفت که مواقعی که خواستگارداره بهش وارد میشه. می گفت که هیچکدوم اون ادما اونیکه می خواسته نبودن.

موندم بی خواستگاری بدتره یا استرس خواستگارهای مکرر داشتن.

:) نمی دونم چرا اما طبیعی نیست. بهش حسودی نکردم که یک عالمه خواستگار داره.

به اومدنت ایمان دارم عزیزم :)) شاید ساده لوحانه باشه.

حتی نیومدنت هم مظطربم نمیکنه.

می دونم میای اینو ارامش درونم میگه.

قراره بیای و دوستم داشته باشی و همسر غرغروت رو  کلی لوس کنی.

:))) دلتنگتم

می دونی عزیزم دلم می خواد منم در انتخاب تو به عنوان همسرم سهمی داشته باشم. یه رابطه عاطفی دو.نفره بینمون باشه. :)

فقط این وسط نمی دونم چه چیزی اینهمه سال بین رسیدن من و تو به هم فاصله انداخته

دوستت دارم عزیزم :)*******