صدام کنید لیلا
صدام کنید لیلا

صدام کنید لیلا

سلام عزیزم :***

سلام عزیزم

این نامه رو زمانی می نویسم که تو هم هستی و هم نیستی :)))

اخ عزیزم

کاش کنارم بودی , بغلت می کردم. لمست می کردم و لبات رو می بوسیدم.

کاش تو کنارم بودی مرد عزیز من 

چقدر دلم می خواد مرد من فقط مال خود خودم باشه

در ذهنش حتی به هیچ زن دیگه ای نگاه نکنه.

دلم می خواد مرد من دروغگو نباشه 

:))))

خنده داره , گشنمه و دارم از دلتنگی هام برای مردی می گم که باید کنارم باشه و نیست

موفرفری عزیزم یه نموره بیشتر از یه نموره از بس که هر کی رو دیدم فکر کردم تو هستی خسته شدم

تازگیا حتی کسای که موهای صافی هم دارن فکر می کنم توییی :))))

راسی موفرفری من, تو نصبت به من غیرت داششته باش

باشهههههه عزیزم :****

وقتی بیام و بهت بگم توی خیابون مردی دنبالم کذاشته . تو در جوابم نگی از بس خوشگلی

به خدا حالم بد میشه

از مردای که به زناشون غیرت ندارن

منی که مذهبی نیستم. حالم از این مردا بد میشه

بددددد 

:))) دوست دارم عزیزم

مرد مهربونم

مرد عزیزم

مرد من

مرد جانم

هر روز باهات حرف میزننم

دلم برات یه ریزه شده

دلم برای نگاه مهربونت

نگاهی که دنبال هیچ زن بهتر از من نیست تنگ شده.

دلم برای موفرفری که عاشقانه تبسمش رو دوست داره تنگ شده.

دلم مرد مهربون و غیرتی خودم رو می خواد

خدایااااااااااا من مرد بی غیرت ازت نخواستم

نخواستم

:)))) من مردی که چشمش دنبال زنهای دیگه است نخواستم.

:))))) خدایا موفرفری منو کجای اغوش گرمت پنهان کردی که هر چی می گردم و فریاد می زنم پیداش نمی کنم.


:)))))))))))))))))))))))) موفرفری تبسمت به اندازه تمام تبسم های دنیا دوستت داره.

دوستت دارم عزیزم :*****


من خیلی:)))))

با صدای بلند مادرمو صدا می زنم

جواب میده جانم :))))

می گم مامان من خیلی خوشبختم

مامانم در پاسخم میگه , منم همینطور :))))))))))



پ.ن:

زندگی سختی های خاص خودشو داره.

هنوز منتظر موفرفری ام که بیاد

برای خوشبختی دوستم دعا کردم

:))))) من اینجا فقط از شادی هام می گم

روزای شادناکی رو سپری می کنم :)))))

بخند تبسمییییییییییییییی

:)))))))

من بی نهایت خوشبختم 

موفرفری بی نهایت دلتنگتم :******