صدام کنید لیلا
صدام کنید لیلا

صدام کنید لیلا

دلم برای یه سری پیج که غیر فعال یا از دسترس خارج شدن تنگ شده

مثل یه زندگی ساده 

http://aamiin.blogsky.com

آنا نویسنده این پیج بود. از پسرش می گفت از همسرش. از نون های که می پخت.طرز پخت  یه سوپ ساده انچنان شرح میداد که فکر می کردی چقدر پختن یه سوپ نکاتی داره که تو نمی دونی. چه پیازی استفاده کنه یا چه هویجی. ادم دلش ضعف می رفت برای پسرش. بعد فهمیدم تمام این نو‌شته ها از خانوادش از تصوراتش میاد. الان که اینا رو می نویسم بغض کردم. حتی وقتی اینا رو گفت بازم نوشته هاس برای من واقعی بود. چقدر من و انا شبیه هم بودیم. می گفت نوشتن به خاطر توصیه روانشناسش انجام داده تا به واقعیت نزدیک شه. اما نوشتن اون رو از واقعیت دور کرده بود. این چیزی بود که انا گفت... و الان انا نیست. و من دلم براش یه ریزه شده.

........ 

پیج دومی

ما سه نفر

http://ma-3nafar.blogsky.com

داستان زندگی امیر و پدر و برادر کوچکترش. بنا به دلایلی امیر و برادرش با پدرشون زندگی می کردن. 

پدرشون مرد سختگیری بود و فکر کنم همسن های من بود. شخصیت پدرش دوست داشتم. قوی بودنش و مسئولیت شناسی و..... حتی یه برهه ای از زندگی دلم برای پدر امیر ضعف می رفت. مرد خوبی به نظر می رسید. امیر پیج ش رمزدار کرده و نمیشه رفت داخل پیجش. نمی دونم الان فعال هست یا نه 

این دو تا پیج یکجورایی از دسترس خارج هستن و باقی پیجهای که توی پستهای بعدی در موردشون می گم. خیلی وقت هست بروز رسانی نشدن. 

نظرات 2 + ارسال نظر
تیلوتیلو شنبه 9 دی 1402 ساعت 10:17 https://meslehichkass.blogsky.com/

آنا خیلی قبل تر هم یه وبلاگ دیگه داشت که یه بعد دیگه ای از زندگی را مینوشت و من فکر میکردم واقعیت هست ... و بعد یهو از دسترس خارج شد...
وقتی من زندگی ساده را نخوندم ...
اینکه وبلاگها یهو از دسترس خارج میشن بدون هیچ اطلاعی خیلی بد هست ...

زندگی ساده، همون وبلاگ اولی ش هست. اسم وبلاگش به یه زندگی ساده تغییر داد.
الان برو داخل وبلاگ یه زندگی ساده. ادلین پست یک نفر نظر داده، انا کوشی؟ نظرش سال 1396 داده.
حیف که دیگه نمی نویسه

پریسا پنج‌شنبه 7 دی 1402 ساعت 21:17

آنا خیلییی خوب بود. یادش بخیر. اتفاقا چند وقت پیش تو آرشیو پیام‌هام چندتا پیامش رو دیدم ولی هرچی سرچ کردم خودشو پیدا نکردم حیف عااالی می‌نوشت

اخرین ادرس پیجش همونی هست که گذاشتم. ادرس دیگه ای از انا ندارم.
شاید با یه اسم دیگه و پیج دیگه داره می نویسه
عالی می نوشت، عالی
حیف دیگه ازش بی اطلاعیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد