صدام کنید لیلا
صدام کنید لیلا

صدام کنید لیلا

سلام جانا :)))

جان جانم

سلام عرض می کنم 

باید عرض کنم که لیلی روزهاش می گذره 

با تمام خوبی های که از نبود تو حاصل شده می گذرونه این روزگار رو :)))

مرد من 

نبودت لیلی رو صبور کرده

چشماش رو به زیبای ها باز کرده

شکر گزار داده هاش کرده

امااااااااااا

دلتنگ ترش کرده

برای مردی که با یک کت و شلوار خردلی توی پارک پا به پاش برقصه 

:))) 

مرد جانم

جان جانانم

عشوه گر روزهای نبودتت

تو همانی که نیستی اما با من می رقصی

مردانه می رقصی

و من 

دختر شوریده ای هستم که رقصی را که بلد نیستم در کنار تو به بهترین وجه انجام میدم

:))) 

اوه مرد من 

رقصیدن لیلی در کنار مجنون , دیدنی ترین رقص دنیاست


بزار با هم برقصیم من نابلد با تو که عمری در زندگی مردانه رقصیدی


عشقم 

نفسم

می دانم که عمر برای عاشقی کوتاه است

و اگر عاشقی نکنم 

و اگر عاشقی نکنیم 

و اگر بدون هم باشیم

زندگی کوتاهمان به هیچ رفته


می دانی مرد من 

زن بودن رو برای تو و کنار تو بودن تمرین می کنم

تمرین می کنم تا یادم نرود زن بودن کنار یک مرد چیست


مرد من 

تپش قلب لیلی که لیلی هیچ افسانه ای نیست چقدر عجیب است

مرد من

لیلی که لیلی هیچ افسانه ای نیست 

یه دختر عادی است که بر دیدگان مجنون تو زیباترین است.

:))))

عشقم امیدوارم تا اینجای نامه ام حسابی نرم شده باشی

کلمات دلبرانه ام , قلبت رو نرم کرد?

نگاهت در پی لیلی کشوند???

اوه امیدوارم مخت رو خوب زده باشم عشقم :******

;)

عشق من 

مخت رو زدم

دلت زدم

دیر بیای سرتم می زنم

:)))

بیخود نیست که چه معنی داره یه مرد سر خونه زندگیش نباشه :)))))

می بوسمت مرد من 

هر دو گونه سرخت رو می بوسم


شبت بخیر :****

سلام مهربانم :**

همسر عزیزم سلام

می دانم کم پیدا هستم

شرمنده عزیزترینم 

عزیزترین مرد زندگی من , هرزگاهی فکر می کنم به خودمون

به خودمون دو تا 

همیشه شاکر هستم درسته ازدواج نکردم اما هیچوقت اجبار به ازدواج در خانواده پدری و مادری ام وجود نداشته.

حتی ازدواج فامیلی هم نداشتیم زیاد

پدر بزرگم از سمت پدری عاشق دختراش بود

دخترا درس خوندن و خودشون برای زندگیشون تصمیم گرفتن

از سمت خانواده مادری هم, تصمیمات زندگی هر فرد با خود اون فرد بود.

بزرگ شدم بدون اینکه بدونم اجبار در ازدواج یعنی چی?

پدر بزرگ و مادربزرگم بیسواد بودن اما از پدر خودم روشنفکرتر بودن

هیچوقت متوجه بیسوادیشون نشدم از بس عاقل و فهیم بودن و پر از مهر

الان که به زندگی دخترای دیگه نگاه میکنم می بینم زندگی ام زیادم بد نبود

حتی خوبی های خاص خودش داشت

:)))

مرد عزیزم

عزیزترین لیلی

نفسم

همسرم

بگو کجایییی?

من خوشبخت بدنیا امدم و شاکرم بابت این نعمت 

بابت پدربزرگ و مادربزرگم که بدور از جهل بودن , شاکرم

مرد من, مرد فهیم لیلی

دوستم میگه خدا نمی شنوه

اکر می شنید ماها مجرد نبودیم :)))

دوستم این حرف زد دلم اتیش گرفت برای دوستم

البته منم یه حرفای میزدم اون دلش برام کباب می خواست :)))

مرد من 

می دونم که هر چیزی ممکنه

بودنت ممکنه

نبودنت ممکنه

عشقت اما در بود و نبودت همیشه برای من ممکنه.

من یه دختر سی و پنج ساله ام که به لطف شکرانه های هر روزم , زندگیم رنگ ارامش گرفته


مرد من, خوب می دونم که مهربان بودنم باعث نمیشه مردی سمتم بیاد.

می دونم مهربان بودن لطفی هست در حق خودم و در حق ارامشی که حس می کنم.

زیبایییی, اونچیزی هست که یک زن احتیاج داره:))

این رو یک مرد می گفت

زیبای چی هست مرد من

ارامش

عشق

محبت

شیطنت و دل زنده بودن

لبخند و تلاش یک زن

اینها برام ملاک زیبای هست که خودم باهاش می سنجم

باید اعتراف کنم عاشق لبخند هستم

و لبخند تو رو بیشتر از هر خصوصیت دیگه ات دوست دارم

می بوسمت مرد من :****

سلام عزیزم :****

از تو به خود رسیدم

ممنونم که عشقت باعث شد عاشقانه خودم دوست داشته باشم.

:****

بهترین بوسه هایم بر لبانت جاودان