صدام کنید لیلا
صدام کنید لیلا

صدام کنید لیلا

سلام مرد عزیز من :)))

سلام مرد من :))

خوشت اومد??

کیف کردی???

لذت بردی, دقیقا مثل خودت کم پیدا شده بودم :))

باز هم گلی به جمال تبسم خانم که کم پیدا شده بود. شما که کلا ناپیدا هستین :))))

یعنی من عاشق اون نگاه ها و گرمای دستت و شخصیتت هستم

دور از ادبه که این رو بگم اما خیلی بچه پرو هستی :))

امروز خیلی حالم خوبه 

دلم می خواد سر به سرت بزارم مدام موهات رو بکشم .

دست توی چشات کنم.

به روی لپات فوت کنم و بگردم و بگردم و کلی راه پیدا کنم تا اذیتت کنم.

:))) مثلا با ناخن هام پنجولی ات کنم.

موفرفری عزیز من 

می دونی تو رو به اندازه تمام سال های که چشم به انتظار اومدنت هستم دوست دارم.

زیاد غش و ضعف نکن عزیزم. از سی سالگی به بعد بی تاب اومدنت شدم 

هول ورت نداره , فکر کنی خبریه :)))

اما می دونی موفرفری من  , دلم می خواد امشب برات یه دعای کنم که شاید هیچکس معنی این دعام رو نفهمه جز خودت و خدای خودت

خدایا موفرفری من رو انسان قراره بده و هیچوقت تنهاش نزار :))))

:)) موفرفری من , این چند وقته اینقدر دلم از نبودت فشرده شده بود که دلم می خواست به جای موفرفری ملقبت کنم به مو اسکاچی.

بعد مدام با هر بهانه ای صدات بزنم 

مو اسکاچی جان , خسته ای. چای می خوری??

عزیزم , این رنگ لباس بهت نمیاد. اون لباس چهارخونه ای که داری بیشتر به موهات می اد اسکاچی عزیز تبسم :)))

.......

عزیزم, دلم با بهونه و بی بهونه فقط لبخند و تبسم و صبر می خواد. درسته که دلم اغوش تو رو می خواد اما دید محدود تبسم به زندگی نمی تونه دلیل نیامدنت رو درک کنه.

صبر می کنم عزیزم

اسکاچی فرفری عزیزم, تو هم صبر کن و منتظر تبسمت بمون.

تبسم شاید خسته و دلتنگ و نق نقو و غر غرو و بی تاب بشه اما همیشه به درخشندگی خورشید و گرما و زیبایش اعتقاد داره. :)))

و اما در اخر اضافه می کنم

اگر دستم بهت برسه 

:)))))



شبت خوش نازنین مو اسکاچ زده من :****

سلام زندگی من :)))

سلام مرد زندگی من

یک روز دیگه گذشت :)) 

تازگیا یه فکر عجیبی افتاده به جوونم 

وقتی فکر می کنم که ممکنه تو همین فردا ی روزگار بیای و وارد زندگیم بشی. با خودم می گم نه نه

فردای روزگار زوده , خیلی زود 

من کلی کار انجام نشده دارم. 

و یکدفعه کلی کار به ذهنم خطور می کنه که تا به حال حتی به فکر انجامشون هم نبودم. اما وقتی فکر می کنم نکنه تو امروز و فردا سر و کله ات پیدا بشه

این کارها می شه جز الوویت های زندگیم :)))

نه اینکه تو در این سی و سه سال زندگیم تشریف اوردی برای همین دچار اظطراب اومدنت شدم :///

نگاه نگاه

اش نخورده و دهن سوخته شده حکایت نیومدن تو و دلشوره اینکه اگر بیای من چیکار کنم?

:))) می بینی مرد من

تبسم بانو برای خودش حسابی کولی بازی در میاره و طاقچه بالا می زاره.

فکر کن یه روز بیای خواستگاریم و بگی بانو تبسم با من ازدواج می کنی?

منم هول کنم و بگم کلی کار انجام نشده دارم که باید انجام بدم

تو هم متعجب بپرسی چیکار عزیزم?

منم بگم 

هومممممممممممم

اهان یادم اومد می خوام درس بخونم :)))

نخند مرد م

نخند عزیزم

مطمن باش وقتی بیای اینقدر  پر از دلهره ام که خودم پشت هر بهانه ای مخفی می کنم.


دوستت دارم مرد نازنینم و شبت خوش عشق من :****

سلام عزیزم :))

سلام مرد من :)))

روزها می رند و میاند و من نبودت رو کاملا حس می کنم.

عزیزم این درد فقط درد من نیست. 

دوستای نازنینی دارم که مثل من مجرد هستن و از من بزرگتر 

با خودم فکر می کنم چند سال دیگه منم مثل اونا می شم.

مثل مریم همیشه خنده روی مهربونم که سعی می کنه خودش رو. با خیاطی و باغبانی و گردش و تفریح سرگرم کنه و به ذات زندگی بپردازه و همیشه بخنده.

:)) اینکه خودم رو جای دوستام می ذارم یا جای دخترای مجرد فامیل و گذر عمر رو بیشتر ا ز اینکه الان هستم حس می کنم چندان جالب نیست. 

:) با خودم می گم تبسمی تو چند سال دیگه می تونی همینجور امیدوار باشی.

به دوست خنده روی مهربونم مریم نگاه می کنم به خنده های که به گفته خودش اغلب از ته دل نیست اما من عاشق همین خنده های مهربون و نگاه اش به زندگی هستم.

با خودم می گم اگر مثل مریم باشم که همیشه امیدی. به اینده داره خیلی عالیه. 

اما من و مریم و امثال ما خوب می دونیم ته دلمان چی می گذره.

مرد من, هر بچه ای که می بینم اندک شباهتی با من داره با خودم می گم این می تونست دختر من باشه.

یه دختر چشم درشت که عکسش مدتی گذاشته بودم نمایه تلگرامم. می تونست عکس دختر من و تو باشه.

یا مثل امروز مریم که عکس یه دختر موفرفری گذاشته بود و می گفت می تونست این دختر الان دختر اون باشه.

نگاهم که به موهای دخترک افتاد با خودم گفتم این دختر ممکن بود حتی دختر من و تو باشه موفرفری جانم :))

دلم مادر شدن می خواد 

دلم همسر شدن می خواد

دل من و تمام مریم ها مدت هاست که زن بودن و زنانگی می خواد. 

:))) اخه کجا جا موندین شما مردها????

بعضی اوقات دلم می خواد  یه معجزه در زندگی مریم اتفاق بیفته. 

خدایا تو رو به دل مریم قسم  حاجت رواش کن. :))