صدام کنید لیلا
صدام کنید لیلا

صدام کنید لیلا

سلام مرد عزیز من :))

سلام مرد نازنینم

برای اینکه دوست داشته بشم باید چکاری انجام بدم به عنوان یک زن؟؟؟؟؟؟

:) جواب من خنده دار ترین جواب دنیاست مرد من

برای اینکه تو دوستم داشته باشی، باید یه قهرمان باشم

:)))

این همیشه ته ذهنم بوده که اگر قهرمان نباشم تو حتی من رو نمی بینی 

خنده داره 

اینقدر خنده دار که حتی از بیانش خجالت می کشند ؛)))

 چرا ته ذهنم همچین گزینه ای رو انتخاب کردم؟؟؟

چرا زیبا بودن و طنازی رو انتخاب نکردم؟؟؟

خوب زیبا بودن بد نیست. خیلی هم خوبه

:))

اما الان که به این موضوع فکر می کنم چرا قهرمان بودن رو انتخاب کردم ته ذهنم برای اینکه تو در سرنوشتم قرار بگیری. شاید به این دلیل بوده که دلم می خواد تو آدم خاصی باشی با ویژگی خاص


دقیق نمی تونم بیان کنم ، چه ویژگی مد نظرم هست.

اما عجیبه، قهرمان  داستان های عاشقانه،همیشه مردا بودن

چرا تبسم می خواد قهرمان داستان عاشقانه زندگیش بشه؟ :))


خوب سه سال از روزی که شروع کردم در این وبلاگ می گذره


در این مدت من چه تغییری کردم؟


و مثل همیشه این منم و این زندگی

 ۳۶ سال از زندگی ات رو زندگی کردی تبسم جانم

:)))

مرد من هر جا هستی به دستای مهربان خدا می سپارم تو رو :))


وجودمان از عشق و امید رسیدن به هم ، همیشه پر :))


شبت بخیر مرد من  

می بوسمت :)