صدام کنید لیلا
صدام کنید لیلا

صدام کنید لیلا

سلام موفرفری عزیز من.... سال نو ات مبارک :)))

سلام عزیزم :)))

دلم نیومد اخرین نامه ای که می نویسم در سال قبلی تقدیمی به تو نباشه :))

عزیزم عزیزم عزیزمممم 

سال نو ات مبارک مرد من

الان کجایی?

یادم باشه وقتی همدیگه رو پیدا کردیم ازت بپرسم شروع سال نو کجا بودی? :))

تبسم زندگی ات سال نو رو کنار خانوادش هست

مامان و خواهریش :))) 

برادری هم مسافرت تشرف دارند :)

امسال سال خوبیه مگر نه عزیزم ?

نمی دونم چرا فکر کردم تو سال نو با دمپایی نشستی پشت فرمون ماشین و در حال حرکت هستی درست همین الان که دارم برات می نویسم تو اومدی ثر ذهن که در تاریکی شب داشتی رانندگی می کردی

منم ازت دلخور شدم

اخه ادم نباید سال نو کنار خانوادش باشه?

داخل جاده چیکار می کنی اخه? 

:))) فکر کن سال نو کنار والدینت باشی و سر سغره بشینی

من چندین سال هست که سفره عید خودم می ندازم

امسالم از ترس اینکه سال دیگه عید عروس شم و کسی نباشه سفره عید برای مامانم و خواهری و برادری بندازه رفتم ظروف پایه دار سفالی به رنگ ابی لاجوردی خریدم.

کلی تخم مرغ سفالی درست کردم.

سیر مصنوعی خریدم 

و خلاصه حتی یه رومیزی ترمه قرمز هم خریدم که بساط عید خانواده جور باشه و وقتی من نباشم هم سفرشون بندازند و نمونند بی سفره :))))

می بینی موفرفری جان 

با خودم می گم اگر تو بیای و من رو با خودت ببری, شاید کمتر وقت کنم به خانوادم برسم و الان هر نقصی در زندگیشون می بینم سعی می کنم بر طرفش کنم

باید دو یا سه دست پیش دستی هم بخرم و ساندویچ ساز تا شبا گشنه نمونند :)))

یا برعکس نفهمند غذا چی خوردن و هی ریزه خواری کنند و چاق شند :)

غذا رو باید سر سفره خورد با کلی تشریفات تا سیر سیر بشی

شدم عین مامانها که تا لحظت اخر که بچه ها دارند از در. خونه میرند بیرون تا برند مدرسه به بچه هاشون سرویس میدن و هنوزم فکر می کنند وای بچه ام حالا اب میوه اش با خودش نبرد چی می شه? نکنه تشنه بمونه? :))))))

می بینی عزیزم. برای اومدن ات دارم لحظه ها رو حتی می شمارم 

می دونی موفرفری جان زنی وقتی  چشم انتظار اومدن همسریش هست حتی اشپزیش هم رنگ و بوی متفاوت براش می گیره :)))

انچنان با شوق غذا می پزم که تا به حال غذا نپختم با این شوق

کم کم باید اماده شم برم نون بربری کنجدی بگیرم عزیزم 

الانه که صف نونپایی شلوغ شلوغ شه دیروزم سبزی خوردنی گرفتم برای سرسفره و.مقداری هم از باغچه کندم 

حتی گردو هم داخل اب خیس کردم تا برای سر سفره عید که می ذارم تازه باشه :))))

برم زودتری نونوایی :)))

عاشقتم مرد من

موفرفری من

قد بلند و کمر باریک من :)))

اخه بیشتر مواقع یه مرد قد بلند و کمر باریک همون لاغر میاد به ذهنم :)))))

سال نو ات مبارک عزیزم 

منم برم ببینم موفق می شم نون تازه برای سر سفره عید بخرم :))

بوس به صورتت عزیزممممممممم :******

عیدتتتتتت مبارک

هر جا هستی تنت سلامت مرد من :)))

لبات پر از خنده

و دستات گرم گرم گرم گرم

چشمات پر از انرژی 

عیدت مبارک همسر من 

عیدت مبارک :))))