صدام کنید لیلا
صدام کنید لیلا

صدام کنید لیلا

خدایا به نظرت الان چیکار کنم؟

سلام خدای خرد  

خدا جانم. به نظرت الان چه جوری، دستم رو بگیرم روی زانوم و بلند شم؟؟

خدایا دوباره به لیلی توان بده، تا بلند شه و دنبال همسرش بگرده :))

خدایا لیلی خسته است از گشتن و نیافتن. 

خودت بهتر از هر کسی می دونی به هر کاری که می‌شد و عاقلانه بود دست زدم. و همواره تو رو در تمام مسیرهای که می رفتم شاهد گرفتم. 

شاهد گرفتم تا راه رو اشتباه نرم.

شاهد گرفتم که اگر راهم اشتباه بود، تو نزاری من جلوتر برم :)

همیشه کمکم کردی. 

اینبار کمکم کن که با توان بیشتری دنبال مرد زندگی م بگردم. 

کمکم کن ناامید نشم 

کمکم کن همچنان پر از شادی و نشاط باشم. 

خدایا لبخند روی لبام و سبکی درون قلبم باش. 

‌:))

خدایا فقط شکر گذاری ت رو ازم نگیر. 

بزار تمام عمرم شکرگزار باشم.


10 اسفند 1397

دلم می خواد ذهنم رشد کنه

دلم می خواد ذهنم رشد کنه. من آدم باهوشی هستم. اما بی نهایت، بی فکر زندگی می کنم. کاملا از روی احساسات زندگی می کنم. 

برای اینکه جز قشر بالای جامعه باشی، تفکر منطقی لازمه. نه تفکر منی که 80 درصد احساسی عمل می کنم و 20 درصد واقع گرایانه :) 

روزهای آخر سال

سلام همسر عزیزم

دیگه برام مهم نیست. موهات صاف باشه یا فرفری

دیگه اینا برام مهم نیست. 

راستش خیلی وقته، اینجور مسائل اهمیتش رو از دست داده برام :)

نمی دونم

شاید خیلی سادگی هست. باور خیلی از حرفا

اینکه می گن دوستت دارم. 

:)

امروز خیلی عصبانی بودم. 

نوشتن، دیگه آرومم نمی کنه

باز هم خدا رو شکر می کنم 

خدایا شکرت :))

خدایا میشه، یک روز برسه من و مرد زندگیم، همدیگر رو پیدا کنیم و برای همیشه  تا آخر عمر با خوشحالی و خوشبختی کنار هم زندگی کنیم؟


خدایا این چند سال نمی دونم من رو دیدی یا نه؟

دوست ندارم غر بزنم

اما زندگی ارزش تلاش کردن رو داره

صبر می کنم و قضاوتی نمی کنم :))

9 اسفند 1397