صدام کنید لیلا
صدام کنید لیلا

صدام کنید لیلا

سلام عزیز مرد من :))

عزیزم روزها می اند و می رند. و من همین الان دلم حضور تو رو, اغوشت رو , و مردنگی ات رو می خواد

:))) من لجباز و یکدنده ای که هر چه در زندگی ام خواستم با صبر و تحمل و کلی تلاش بدست اوردن در نبود تو صبرم از دست دادم 

دلم صبوری نمی خواد دلم پر کشیدن می خواد به سوی تو

:))) فکر کن مرد من , من یک گنجشک کوچیک باشم که روی قلبت نشسته و داره تند تند بال می زنه 

یه گنجشک کوچولوی ناز و خواستنی ام که ادم دلش می خواد دستاش و سایبان تمام اون پر زدنهای بی قرارش بکنه تا لحظه ای اروم بگیره.

:))) توجه کردی مرد من, چقدر تبسم نازنینت شاعر شده.

تا امروز هرزگاهی برات مطالبی نوشتم. اما چون درجه جوشش احساساتش بی نهایت زیاد بوده منتشرش نکردم.

اخه تبسم رو چه به شعر و شاعری?

تبسم یعنی شیطنت و خنده های بی هوا و غش رفتن از شدت خنده در اغوش تو :))

دلم شیطنت می خواد. دیووانه بازی و خنده 

:)))

بگذریم مرد من از تمام این حرفا

بزار از خودم بگم

از دنیای واقعی و زیبای خودم :))))

امروز 7 کیلو گوجه سبز خریدم یه مقدارش کردم ترشی گوجه سبز, یک مقدارش رو خوروشت گوجه سبز( پیاز بزرگ خرده شده, گوشت چرخ کرده, جعفری و ریحون, شکر 4 قاشق , زردچوبه, گوجه 20 دقیقه اخر اضافه کردم) درست کردم و یک مقدارش رو هم الوچه کردم و مقداری هم گذاشتم یخچال .

2 کیلو پیاز سرخ کردم. 

اما هنوز بادمجانها و کدو ها رو نپختم :)))

کار خونه تمومی نداره مرد من :)))

دارم تبدیل می شم به یه کدبانوی درست و حسابی 

بعضی اوقات یخچال خونه خودمون رو تصور می کنم.

یک عالمه مواد غذایی درونش پر می کنم.

من عاشق اشپزی ام مرد من

اما نمی دونم چرا مردم غذاهای سنتی و قدیمی دوست ندارن. ذایقه ها رفته سمت فست فود و این مدل غذاها


اما من عاشق اشپزی سنتی و دستور پخت های قدیمی غذا هستم. 

عاشق اینم به ازای یه بسته کوچیک گوشت چرخکرده, کلی مواد گیاهی و سبزیجات اضافه کنم تا گوشت درونش ناپدید بشه ( گوشت دوس ندارم, مگر اینکه همراه با کلی سبزیجات پخته بشه)

:)))


دوستتتتتتتتتتت دارم عشق من

شبت پر از بوی پیاز داغ که تبسم بانو سرخ کرده

به به چه شب عطر اگینی :)))

سلام مرد من :))

سلام عزیز عزیز عزیزترینم

خیلی طول کشید که بشم تبسم سابق و بتونم مثل قبل با هم اخطلاط کنیم.

قدیما تبسم قهقهه می زد 

می خندید و برات می نوشت :)))

شدم همون تبسم قدیمی با یه لبخند عتیقه و زیر خاکی کنج لباش :))

عزیزم عزیزم

مرد من , موفرفری من , نوشتن برای تو عالیه.

کاش من همونقدر که در نوشتن جسور بودم در حرف زدنم جسور بودم 

:))) دلم جسارت می خواد 

از اون مدل جسارتا که طعم اغوش تو رو داره .

زندگی اینقدر با ارزش هست که لحظه لحظه اش رو باید لذت برد و عاشقی کرد.

:)))  اگر یک روزی بهم رسیدیم یادم باشه جوری موهای فرفریت رو بهم بریزم که تا به حال در دنیا هیچ تبسمی به این شدت موهای موفرفریش رو بهم نریخته باشه.


موفرفری من تبسمت با یه دنیا حرفای نوشته نشده گوشه ای از این کره خاکی منتظرته تا تمام اون حرفا رو با نوازش های عاشقانه در قلبت حک کنه.

:)))


یه شب دیگه گذشت و ما کنار هم نیستم.

این شب هم مثل تمام شبای گذشته بر تو خوش

:*****