صدام کنید لیلا
صدام کنید لیلا

صدام کنید لیلا

تقدیم رمز 1111

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

التماس دعا

دوستای خوبم برام همچین پر ملات و جون دار دعا کنید

محتاج دعاهای تپل و مپل شما هستم.

همچین کالری دعاهاتون بالا باشه. حسابی چرب و چیلی

نگران چاقی منم نباشیددددددد :)****


:)))) 


خرید سه نفره :))) رمز1111

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

پیاده روی با مامان خانمی :)))

رفتم با مامان خانمی خرید. 

خریدا رو انجام دادیم و دست در دست هم پیاده  داشتیم بر می گشتیم خونه.

برگشتم به مامانم می گم. 

دلم سه تا دختر می خواد. 

اسمشون رو می ذارم تبسم و شادی و روشنا

:)))

بعد دستاشون رو می گیری باهات میان خیابون .

:)))

مامان خانمی با تعجب نگام می کنه میگه .

چه خبرته 3 تا دختر می خوای, یکی کافیه. اونام مثل تو بزرگ می شن و دنبال شوهر می گردن و شوهر گیرشون نمیاد.

من ://////

تبسم و شادی و روشنا ://

موفرفری :))))))))))))))))))


:)) شادانه

 یه جریان خنده دار بگم

برادرم داره کیک  تی تابش رو باز می کنه با چای بخوره.

برگشته میگه شنیدین می گند انگار به خر تی تاب دادن.

منم می گم واقعا خر تی تاب می خوره ?

داداشم میگه اره دیگه

به خر تی تاب بدی کاملا از وجناتش پیداست خیلی خوشش اومده. :)))

بعد مامانم رو صدا میکنه و میگه مامان شنیدی می گن انگار به خر تی تاب دادی?

مامانم برگشته و می گه من از کجا بدونم

نه از در خونه بیرون میرم و نه با کسی معاشرت می کنم

اونوقت برم به خر تی تاب بدم که چی بشه???

:))))



موندم ملت واقعا میرن به خر تی تاب بدن که چی بشه :))


بیکار نوشت :))))

من کار می خوام

موفرفری جان کجایی????

بیا برام کار پیدا کن :/

به فرهای موت قسم. خیلی دوست دارم اما بیکاری حسابی روی ذهنمه :)***

احتیاج مبرم دارم به زندگیم  بیای و به عنوان هدیه نامزدی برام یه کار نیمه وقت پیدا کنی.

:))) تنبلم خودتی

کلی کار توی خونه دارم باید انجام بدم.

نمی تونم از صبح تا شب برم سر کار که 

:))) یه کار نیمه وقت باشه هم در جامعه باشم

کلی کار هست که در خونه باید انجام بشه.

من یکم همیشه خدا حس خستگی باهام بوده.

اگر پر انرژی تر بودم. شاید تا الان سر کارم رفته بودم.

:)) 

شاید خستگی بهوونه تنبلی هام باشه.

اما بی خیال دلیلش عزیزم

خیلی وقته که سعی می کنم داده گاهی توی ذهنم تشکیل ندم و خودم رو محکوم نکنم.

:))) زودی بیا به زندگیم موفرفری جان. یه کار نیمه وقتم برام بیار

یادتم نره

:****


پ.ن: :)))

لطفا موفرفری این پست را نخواند :****

دلم برای دانشگاه , برای استادا , برای درس خوندن تنگ شده. 

راستش من زیاد فضای اکادیمک دانشگاه ها رو درک نکردم.

لیسانسم رو پیام نور گرفتم و زیاد سر کلاس ها نمیرفتم.

ارشدمم ازاد گرفتم. چون برای اولین بار در عمرم مسافتی طی می کردم تا به مکانی برسم. وقتی به دانشگاه می رسیدم خیلی خسته بودم.

یه راست می رفتم نماز خونه و می گرفتم می خوابیدم.

کلاسا هم که شروع میشد اگر امکانش بود سر کلاسا می. خوابیدم :))))

به دلیل همین خوابها و سر به هوای ها هیچوقت نفهمیدم سر کلاس دانشگام. بیشتر وقتها خواب بودم یا از شدت خواب نمی فهیدم اصلا سر کلاس چی می گذره.

:))) خیلی دلم برای درس خوندن و یاد گرفتن تنگ شده.

اما دلم نمی خواد دکترا بگیرم. 

دلم می خواد در زمینه های بسیاری مطالعه کنم اما دچار یه زنجیره تنبلی شدم. :/

زنجیره اول: سر کار نرفتم چون حس می کنم نه زبان بلدم و نه مهارتی دارم . 

زنجیره دوم: می ترسم برم سر کار و چاق شم و گنده :)

زنجیره سوم: دلم می خواد برقصم و کتاب بخونم اما چون زبانم خوب نیست و زبان در لیست الویت هام هست. و حوصله زبان خوندن ندارم چون کار ندارم. 

اگرم بخوام کتاب بخونم چرا زبان نخونم:/

کلا کتاب خوندنم تعطیل شده :/

زنجیره چهارم: دلم می خواد نویسندگی کنم.چون کار ندارم حس نوشتنم نیست.


من تا کتاب نخونم و کار نکنم و یاد نگیرم حس خوب. به خودم  ندارم. 

دلم می خواد دختری باشم که ذهن بزرگی داره.

:))

یعنی اگر موفرفریم بیاد بازم حس می کنم چون اینکارها رو انجام ندادم. زندگیم کامل نیست و لذت کاملی از زندگیم نبردم

:)))) من یه تنبل زنجیره ای هستم. 

چون کار ندارم و می ترسم در برنامه لاغری ام وقفه ایجاد بشه نشستم دارم رو به دیوار. اجرهاش رو می شمرم.

:/// این پست رو برای موفرفری ننوشتم.

چون خودمم از خوندنش شرم می کنم.

موفرفری جان شما هم نخونده بگیر این پست رو.


کتاببب می خوام :))

انگار قراره خبر خوبی بشنوم

حس خوبی دارم

انگار قراره خبر خوبی بشنوم :)))))

حتی اگر از خبر خوبی هم خبری نباشه.

باز این حس رو دوست دارم. 

:))))

قرار بود بروم خانه خاله اما نشد :)

نشد که بروم خانه خاله و بروم داخل پارک نزدیک خانه خاله بنشینم و منتظر مردی باشم با موهای فرفری که سر قراری بیاید که قرار نبود بیاید.

:))) 

اما در ذهنم دختری با صورت خندان و سرخ شده از شدت سرمای پاییزه, سوار بر دوچرخه رکاب زنان مدام از این سر ذهنم به اون سر ذهنم رکاب میزنه.

:)))) نشاطش به نشاطم میاره.

بی نهایت شاداب و پر انرژی و جوان هست.

بی نام

وبلاگ مورد نظر ثبت نشده است.

:))) ژان والژان

الان داره از ماهواره فیلم بینوایان نشون میده. 

ایا می دونستید ,ژان والژان موهاش فرفریه 

:)))))

بیخودی نیست که اینقدر اقا و مهربونه

موفرفری مهربون :)***

سلام عزیزم :)))

سلام عزیزم :)))

بفرما برشی از کیک زندگی تبسم رو با قهوه میل کن.

عزیزم امروز می خواستم از یه قسمت کوچیک از زندگیم برات بگم :)))

یه قسمت شیرین از زندگیم :)

می دونی موفرفری جان, چند روز پیش بود داشتم دفتر خاطرات مربوط به سال های نوجوونیم رو ورق می زدم.

دیدم در دفترچه خاطراتم نوشتم که خیلی خیلی دلم می خواد عروس شم. ولی مطمنم که ازدواج من دیر به وقوع می پیونده.

این چیزی بود که در حدود ده سال پیش نوشته بودم عزیزم :)

خنده دار بود تا الان فکر می کردم من تا سن سی سالگی اصلا به ازدواج فکر نمی کردم :)))))

غش کردم از خنده, واقعا باورم نمی شد ده سال پیش نوشتم . دیر ازدواج می کنم اما ارزو دارم عروس شم.

موفرفری شاید باورت نشه اما من همه چیزای قشنگی که الان در زندگیم دارم سخت و دیر به دست اوردم.

:))

زندگی من پر از دیر به دست اوردن هاست عزیزم

:)))) 

برای همینه که در زندگیم هیچ چیز رو به اندازه ازادی دوست ندارم. اگر ازاد بودم زندگی برام شکل دیگه داشت. 

شاید تا به حال حتی پرواز هم کرده بودم :)))

ازادی برای من خیلی معانی داره. 

ازادی برای بدست اوردن

ازادی برای لذت بردن از زندگی 

ازادی برای حق انتخاب داشتن.

و مهم تر از همه ازاد بودن برای عاشق شدن.

:)))

نمی دونم موفرفری من, چند روز دیگه باید بگذره تا من کنار تو باشم عزیزم

کلی حرف دارم که بهت بزنم

کلی داستان های قشنگه که باید با هم خلق کنیم.

سبکتر از همیشه ام عزیزم, بیا و در اغوشم بگیر و ببین چقدر بی وزنم :****


شبت خوش مرد من:)*****

هوس کوه :)))

امروز دلم هوس کوه کرده بودم.

رفتم نت و سرچ زدم  "می خوام برم  کوه"

بعد یه متن اهنگی اومد که مهران مدیری برای سریال برره گذاشته بود.


می خوام برم کوه

همون کوه که اهو بچه داره

ای بله


همچین چیزی بود :)))

بعد زدم قسمت تصاویر ببینم چه تصاویری در این رابطه اومده.

اقا چشمتون روز بد نبینه

چشمم خورد به عکس یه دختر کوچولوی زبون دراز که ,زبون نانازش رو تا ته اورده بود بیرون

منم نامردی نکردم و عکسش سیو کردم و گذاشتم به عنوان عکس تلگرامم :)))))

به قول شاعر گفتنی

زبون دراز باش

زبون دراز دلم باش :)))


سلام عزیزم :))))

سلام عزیزم

امروز رفتم حموم و الان حس نو بودن دارم.

انگار شدم یه تبسم نو :))))

راسی اقای همسر امروز رفتم یه شال سفید سفید سفید خریدم. از این شال سفید برفیا, رنگش عین برفه

:)))

دوستم که عروس شده بود یدونه از این شالها سرش کرده بود.

منم تا عین اون شال رو دیدم خریدم و همونجا سرم کردم.

وای نمی دونی چه حس فوق العاده ای داشت با همون یه شال سفید عروس شدم :))))

کلی ذوق کردم برای خودم

بعد اومدم خونه و یه ارایش ملایم کردم و شالم رو سرم کردم و تمام چراغهای خونه رو روشن کردم.

تند تند از خودم عکس می گرفتم :)))))

بهترین عکسام اونای بودن که بینی ام اصلا توی عکس نیفتاده بود :))))

باقی عکسا که تمام صورتم افتاده بود داغون بودا 

داغون

:)))

موفرفری جان من دلم می خواد کنارت ارامش داشته باشم.

ارامش

حتی اگر یه زندگی متوسطم کنارت داشته باشم خوشحالم. 

من ارامش کنارت می خوام

می خوام دوستم باشی.

می دونی موفرفری جان, من تا به حال مجرد موندم

چون درک درستی از زندگی مشترک نداشتم

نمی دونستم چی واقعا می خوام

اما الان می دونم دلم می خواد در کنار هم به ارامش برسیم  :))))

من همسر و دوست خوبی برات میشم.

دوستتتتتتتتتتتتت دارم عزیزم

عزیزم 

عزیزم

:*****

شبت پر از دلتنگی

والا

مگر اینکه دلتنگم بشی, بیای دنبالم :))))

خوشحال

خیلی خوشحالم تعداد دوستای وبلاگیم کم اما بسیارصمیمی هست.


امضا یه نیمه شیرازی حال ندار :))))))