صدام کنید لیلا
صدام کنید لیلا

صدام کنید لیلا

سلام عزیزم :))))

سلام عزیزم

امروز رفتم حموم و الان حس نو بودن دارم.

انگار شدم یه تبسم نو :))))

راسی اقای همسر امروز رفتم یه شال سفید سفید سفید خریدم. از این شال سفید برفیا, رنگش عین برفه

:)))

دوستم که عروس شده بود یدونه از این شالها سرش کرده بود.

منم تا عین اون شال رو دیدم خریدم و همونجا سرم کردم.

وای نمی دونی چه حس فوق العاده ای داشت با همون یه شال سفید عروس شدم :))))

کلی ذوق کردم برای خودم

بعد اومدم خونه و یه ارایش ملایم کردم و شالم رو سرم کردم و تمام چراغهای خونه رو روشن کردم.

تند تند از خودم عکس می گرفتم :)))))

بهترین عکسام اونای بودن که بینی ام اصلا توی عکس نیفتاده بود :))))

باقی عکسا که تمام صورتم افتاده بود داغون بودا 

داغون

:)))

موفرفری جان من دلم می خواد کنارت ارامش داشته باشم.

ارامش

حتی اگر یه زندگی متوسطم کنارت داشته باشم خوشحالم. 

من ارامش کنارت می خوام

می خوام دوستم باشی.

می دونی موفرفری جان, من تا به حال مجرد موندم

چون درک درستی از زندگی مشترک نداشتم

نمی دونستم چی واقعا می خوام

اما الان می دونم دلم می خواد در کنار هم به ارامش برسیم  :))))

من همسر و دوست خوبی برات میشم.

دوستتتتتتتتتتتتت دارم عزیزم

عزیزم 

عزیزم

:*****

شبت پر از دلتنگی

والا

مگر اینکه دلتنگم بشی, بیای دنبالم :))))

نظرات 1 + ارسال نظر
امید پنج‌شنبه 7 آبان 1394 ساعت 09:27 http://Fateme-goli.blogsky.com

ایشالا که لباس عروس واقعی رو کنی تنت
خیلی قشنگ نوشتی بازم
یه نویسنده ی قهار شدیاااا به لطف بلاگفا و بلاگ اسکای
ایشالا که عاقبت بخیر بشی
من و فاطمه گلی هم همینطور

ایشالله تو و فاطمه گلی به همدیگه برسید
ممنون امید جان :)))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد