صدام کنید لیلا
صدام کنید لیلا

صدام کنید لیلا

ممنون بابت تمام این سالها که با من بودی

جای خوندم که نوشته بود ترسوها هیچوقت شروع نمی کنند. ضعیف ها هیچوقت تموم نمی کنند. برنده ها هیچوقت کوتاه نمیاند. و عاشق ها هیچوقت دست بر نمی دارن.


یاد خودم و تو افتادم که 12 سال بیشتره که دارم برای با هم بودن سعی می کنم. تمام این سالها به جز امسال، من جز اون عاشق ها بودم که هیچوقت دست بر نمی داشتم. واقعیت این هست که یاد تو در تمام این سالها که برات می نوشتم در ذهنم و جانم هست. اما فقط زندگی برام مونده. می خوام باقی زندگی م رو درست زندگی کنم.  ببخش که ازت دست بر داشتم.

اگر این خوشحالت می کنه باید بهت بگم، هرزگاهی برای چند لحظه هم شده یادت می افتم.

دوست دارم اما می خوام زندگی کنم. 

ممنون بابت همه چیز 

نظرات 2 + ارسال نظر
تیلوتیلو سه‌شنبه 21 فروردین 1403 ساعت 10:21 https://meslehichkass.blogsky.com/

شاید دست برداشتن راه درستی باشه که باعث بشه همه چیزهایی که میخوای به سمتت جذب بشن... بهترین ها را برات آرزو میکنم

ممنون تیلو تیلوی عزیزم
امیدوارم همینطور باشه که می گی.
دوست خوبم.
ممنون که تمام این سالها وبلاگ م رو خوندی و نظر دادی :****

فاضله دوشنبه 20 فروردین 1403 ساعت 21:10 http://1000-va2harf.blogsky.com

زندگی

ممنون فاضله :**

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد