صدام کنید لیلا
صدام کنید لیلا

صدام کنید لیلا

زن نامرئی

سلام عزیز دلم

:))) بزار برات امشب از زمان نوجوانی ام بگم. 

یادمه اون روزها بزرگترین دقدقه زندگیم دستیافتن به کتابهای جدید و مطالعه اونها بود.

بیشتر پول توجیبی ام صرف خرید کتاب می شد :))

یکروز کتای خریدم به نام" مرد نامرئی " بگمونم.

داستان مردی که نامرئی می شد.

این داستان سالها سالها سالها مدام در ذهنم تکرار می شد.

با خودم می گفتم اگر این داستان در مورد یک زن بود. اون زن من می بودم.

زنی که نامریی هست.

فکر می کنم بیشتر از اونکه خودم بدونم دلم می خواست نامریی باشم.

کافیه هیچوقت نخندی و مدام اخم کنی

به خودت نرسی

ورزش نکنی

به صورتت نرسی

هر کسی بهت نزدیک می شه تو ده قدم ازش دور بشی.


من خودم خودم رو تبدیل کردم به یک زن نامریی

و اصرار داشتم که این دیگران هستند که منرا نمی بینند.

حالا اما لبخند می زنم.

حتی با لبخند با ادمای که ازشون خوشم نمی یاد حرف می زنم.

و دیگه دلم نمی خواد شخصیت کتاب داستانی باشم که نامریی هست.

و دلم می خواد یک روز عروس بشم

عروس تو عزیزم :*****

سلام جانم

سلام نازنین مرد تبسم 

:)) عزیزم دو سال از زمان ایجاد این وبلاگ گذشت. 

دو سال گذشت

:))) کم کم دارم به اخرای دهه چهارم زندگیم نزدیک می شم. یه چهار سال دیگه می شه چهل سالم .

تبسم 40 ساله 

:))) و از تمام این زندگی , دلنوشته هام برای تو مونده نازنین مرد تبسم.

عشقم, زندگی من , روزها می گذرند 

و من هنوز هم منتظرم. 

انتظار :)))

هنوز راه می رم. می خندم. دلتنگ می شم و نظاره گر زندگی ادمای هستم که برای خودشون تشکیل زندگی دادن.

من اما بی تو به هزاران کاری فکر می کنم که می تونم انجام بدم و اما هیچ کدومشون رو انجام ندادم. :)))

عشق من , دو سال گذشت 

امسال سی و پنج سالم تموم می شه و وارد سی و شش سالگی می شم.

:)) با خدای خودم عهد کردم که هیچوقت نامید نشم

گله نکنم و شکایت نکنم.

اما دلتنگی هام رو چیکار کنم?

;))) عزیزترینم باید تغییر بدم خیلی چیزها رو.


سلام جانم, که به لب اوردی جانم را :)))

سلام اقا جان 

خوبی,??? 

من عالی عالی عالی ام

حال مگر از این بهتر می شود 

که بانوی توی باشم که به احوال خویش مشغولی 

بی خبر از دلی که در سینه تبسم می تپد. 

دلی که پای می کوبد و دست می جنباند و با تمام ریتم های اهنگ های دیوانه وار دنیا, ناشیانه ترین رقص عالم را نثار جان تو می کند. :)))

اوه اقا جان, اقا جانم 

جانت به بلای چون من گرفتار آید که جان شیرین ات را گرفتارم :)))

اقا جانم , آرزومه که در اغوشت ازادانه تبسم کنم.


مگر می شه

مگر داریم 

از من بپرسی غیر ممکنه, که اینهمه دوری و دوستی بین ما باشه. 

دوستت دارم ها از این مسافت دور بهت می رسه???

:))) مرد من , اگر روزی از پس این دوری و دلدادگی بهم رسیدیم.

تمام عمرم اروم در سکوت سر روی شونه ات می زارم و به تپش قلبت گوش می دهم و ارام ارام چشمانم را فرو می بندم.


سلام عزیزم. :****

مرد زندگی من سلام

من یک زنم, مثل تمام زنهای دیگه

خوشحالم هرزگاهی و شاکر :))

و بسیار دلتنگ 

و کمی لجباز 

و بسیار دوزاری کج :)))

عزیزم , قدر لحظه لحظه زندگیم رو ندونستم 

اما باز هم شکر آزادم 

آزاد در اندیشه و رفتار و....

و آزادم در اینکه خیال پردازی کنم و خودم رو کنار تو تصور کنم. :)))

خدایا شکرت در اینکه با وجودیکه کسی در زندگیم نیست اختیار تصمیم گیری برای زندگیم رو دارم.

خدایا شکرت به خاطر سلامتیم 

درسته که حس می کنم شرمسارم از زندگی نکردن.

خدایا 

:)))

وای مرد من چقدر خوبه که می تونم باز هم برات بنویسم. :*******


سلام عزیزم

سلام مرد زندگی تبسم

تمام کلماتی که نثار دلم و دلت می کردم رو مثل یک راز درون دلم نهان کردم به این امید که شاید اگر از تو ننویسم تو به زندگیم قدم بزاری.

برات ننوشتم و وبلاگم رو برای مدتی غیر فعال کردم تا شاید تو بیایی.

ترسیدم که مبادا جادویی کلمات نوشته شده مانع رسیدن من و تو بهم باشه :))

عزیزم در این مدت دچار بیماری شدم که براش دکتر رفتم و دکتر گفت چیزی نیست.

نه قرصی داد و نه دوا و درمانی 

عزیزم من هر روز حس شدید خفگی دارم.

نفسم بالا نمیاد

چیزی راه تنفسم رو می بنده.

مامانم می گه غم باد هست. :))

من اما خوب می دونم که کلماتی که برای تو ننوشتم در گلوم گیر کردن و روز به روز بدتر می شم و حس خفگیم بیشتر می شه.

برات ننوشتم تا مانع از نرسیدن من و تو بهم دیگه بشم

عوضش من موندم و حس شدید خفگی :))

عزیزم منو ببخش

:***

تبسم تو خیلی دوست داره

این مدت به خیالت سر نکردم تا به تو برسم

اما اینقدر به تو و دوست داشتنت گرفتارم که حتی نفسم هم به شماره می افتد و بالا نمی اید در نبودت.

تنها راه درمانم نوشتن برای تو است

اینقدر برات می نویسم که تمام کلماتی که در گلوم گیر کردن آزاد بشن و بتونم بار دیگه نفس بکشم.

نفس های که به امید رسیدن به تو کشیده می شن.


می بوسمت عزیز ترینم

:************

تبسم تو