صدام کنید لیلا
صدام کنید لیلا

صدام کنید لیلا

سلام عزیزم. :****

مرد زندگی من سلام

من یک زنم, مثل تمام زنهای دیگه

خوشحالم هرزگاهی و شاکر :))

و بسیار دلتنگ 

و کمی لجباز 

و بسیار دوزاری کج :)))

عزیزم , قدر لحظه لحظه زندگیم رو ندونستم 

اما باز هم شکر آزادم 

آزاد در اندیشه و رفتار و....

و آزادم در اینکه خیال پردازی کنم و خودم رو کنار تو تصور کنم. :)))

خدایا شکرت در اینکه با وجودیکه کسی در زندگیم نیست اختیار تصمیم گیری برای زندگیم رو دارم.

خدایا شکرت به خاطر سلامتیم 

درسته که حس می کنم شرمسارم از زندگی نکردن.

خدایا 

:)))

وای مرد من چقدر خوبه که می تونم باز هم برات بنویسم. :*******


نظرات 2 + ارسال نظر
مهندس دیوانه شنبه 20 خرداد 1396 ساعت 22:36

به به! چه عجب! راه گم کردی اومدی وبلاگ نووشتی؟! ما هر دفه میومدیم نبودید میٰ‌رفتیم!

خوب از زیر در نامه می نداختین داخل منزل .با این مضمون" امدیم. نبودین, رفتیم. :)))

Baran شنبه 20 خرداد 1396 ساعت 22:35 http://haftaflakblue.blogsky.com/

سلام بر شما ؛تبسم بانو

سلام به روی شبنم نشسته ات باران عزیز :***

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد