صدام کنید لیلا
صدام کنید لیلا

صدام کنید لیلا

دوست داشتن

دوست داشتن تو :)

که نیستی

سلام مرد نازنینم

سلام عزیز جانم

این نامه هزار و پانصد و نمی دونم چندم و خورده ای، هست که دارم برات می نویسم

باز گیجم از روزهاااااا و ماه ها و سال ها

یادته همیشه بهت می گفتم باز یه روز دیگه گذشت ؛)

اشتباه کردم باید می گفتم باز یک سال دیگه گذشت  :)))

بیا همدیگه رو ورق بزنیم عزیزم، تمام این سالها که میان و میرم.دغدغه این روزهام اما، خرید هست در این اوضاع گرونی و....

شاید اگر از مشکلاتم نگم و مثل همیشه بگم حالم خوبه خوبه خوبه و عالی هست بهتر باشه :)))

دغدغه یه دختر از قشر متوسط جامعه چی می تونه باشه؟؟؟؟

دغدغه این روزهام این هست که جای مناسبی برای نوشتن پیدا نمی کنم

می بوسمت عزیزم به امید فردای که با کلماتی بتونم بخندم :)))

۲۱ اردیبهشت۱۳۹۷

16 اردیبهشت 97

هنوز از مرد زندگیم خبری نیست.وبلاگ نمی نویسم چون فونتها در اینجا به هم خورده