صدام کنید لیلا
صدام کنید لیلا

صدام کنید لیلا

هوس کوه :)))

امروز دلم هوس کوه کرده بودم.

رفتم نت و سرچ زدم  "می خوام برم  کوه"

بعد یه متن اهنگی اومد که مهران مدیری برای سریال برره گذاشته بود.


می خوام برم کوه

همون کوه که اهو بچه داره

ای بله


همچین چیزی بود :)))

بعد زدم قسمت تصاویر ببینم چه تصاویری در این رابطه اومده.

اقا چشمتون روز بد نبینه

چشمم خورد به عکس یه دختر کوچولوی زبون دراز که ,زبون نانازش رو تا ته اورده بود بیرون

منم نامردی نکردم و عکسش سیو کردم و گذاشتم به عنوان عکس تلگرامم :)))))

به قول شاعر گفتنی

زبون دراز باش

زبون دراز دلم باش :)))


نظرات 2 + ارسال نظر
مریم بانو پنج‌شنبه 7 آبان 1394 ساعت 08:52 http://www.rozhan313.blogsky.com

:))) عاشقتم با این روحیاااتت

عاشقتممممممممممممم غلیظ :))

مهران پنج‌شنبه 7 آبان 1394 ساعت 01:32 http://mehran.blogsky.com

گوگل هم جدیدا درخواست ادمو چپکی برداشت می کنه و نتایج بی ربط می ده :|

گوگل است دیگر
گاهی دلش می گیرد و به کوچه علی چپ می زند :)))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد