صدام کنید لیلا
صدام کنید لیلا

صدام کنید لیلا

لطفا موفرفری این پست را نخواند :****

دلم برای دانشگاه , برای استادا , برای درس خوندن تنگ شده. 

راستش من زیاد فضای اکادیمک دانشگاه ها رو درک نکردم.

لیسانسم رو پیام نور گرفتم و زیاد سر کلاس ها نمیرفتم.

ارشدمم ازاد گرفتم. چون برای اولین بار در عمرم مسافتی طی می کردم تا به مکانی برسم. وقتی به دانشگاه می رسیدم خیلی خسته بودم.

یه راست می رفتم نماز خونه و می گرفتم می خوابیدم.

کلاسا هم که شروع میشد اگر امکانش بود سر کلاسا می. خوابیدم :))))

به دلیل همین خوابها و سر به هوای ها هیچوقت نفهمیدم سر کلاس دانشگام. بیشتر وقتها خواب بودم یا از شدت خواب نمی فهیدم اصلا سر کلاس چی می گذره.

:))) خیلی دلم برای درس خوندن و یاد گرفتن تنگ شده.

اما دلم نمی خواد دکترا بگیرم. 

دلم می خواد در زمینه های بسیاری مطالعه کنم اما دچار یه زنجیره تنبلی شدم. :/

زنجیره اول: سر کار نرفتم چون حس می کنم نه زبان بلدم و نه مهارتی دارم . 

زنجیره دوم: می ترسم برم سر کار و چاق شم و گنده :)

زنجیره سوم: دلم می خواد برقصم و کتاب بخونم اما چون زبانم خوب نیست و زبان در لیست الویت هام هست. و حوصله زبان خوندن ندارم چون کار ندارم. 

اگرم بخوام کتاب بخونم چرا زبان نخونم:/

کلا کتاب خوندنم تعطیل شده :/

زنجیره چهارم: دلم می خواد نویسندگی کنم.چون کار ندارم حس نوشتنم نیست.


من تا کتاب نخونم و کار نکنم و یاد نگیرم حس خوب. به خودم  ندارم. 

دلم می خواد دختری باشم که ذهن بزرگی داره.

:))

یعنی اگر موفرفریم بیاد بازم حس می کنم چون اینکارها رو انجام ندادم. زندگیم کامل نیست و لذت کاملی از زندگیم نبردم

:)))) من یه تنبل زنجیره ای هستم. 

چون کار ندارم و می ترسم در برنامه لاغری ام وقفه ایجاد بشه نشستم دارم رو به دیوار. اجرهاش رو می شمرم.

:/// این پست رو برای موفرفری ننوشتم.

چون خودمم از خوندنش شرم می کنم.

موفرفری جان شما هم نخونده بگیر این پست رو.


کتاببب می خوام :))

نظرات 5 + ارسال نظر
مترسنج دوشنبه 18 آبان 1394 ساعت 15:58 http://www.dar300metri.blogsky.com/

سلام
نوشته خوبی بود. ادم لازمه گاهی با خودش بی رودر بایستی دو دوتا چارتا کنه...تگاهی ا مسئله رو ننویسیم یا ب زبون نیاریم نمیتونیم بهش مسلط بشیم...
پیشنهاد مریم بانو هم خیلی خوبه. ورزش. حتی پیاده روی تو یه بازار شلوغ هم میتونه ورزش باشه...
منتظر خبرای خوبتم

قرار گذاشتم یه مدت رو بزارم برای لذت بردن از زندگی.
منظورم اینکه به بینشی از زندگی برسم که واقها ازش لذت ببرم. :)))و تصمیمات رو بزارم بعد این مدت بگیرم
ممنون بابت نظرنان :)))

مریم بانو چهارشنبه 13 آبان 1394 ساعت 09:14 http://www.rozhan313.blogsky.com

تبسم به نظرم بیشتر از همه به یه ورزش جدی نیاز داری ، ورزش رو بذار تو اولویت ، اونقدر بهت انرژی میده که انگیزت برای بقیه کارها حسااابی بالا میرهه

صبح یکم ورزش کردم.
اما جدی تر به ورزش ادامه مید م از امروز :***
ممنون بابت توصیه ات عزیزم :)

من چهارشنبه 13 آبان 1394 ساعت 08:14 http://meslehichkass.blogsky.com/

خوشگل خانوم منظورم کتاب مجازیه
فایل
چی بگم
فایل کتاب رمان
فایل کتاب هرچی....
من اینطوری کتاب میخونم بیشتر
راستش به دلیل گرونیه بیش از حد کتاب رو آوردم به فایلهای صوتی و متنی

من از نرم افزار کتاب راه استفاده می کنم روی موبایلم.
یه کتابم دانلود کردم بخونم.
دقیقا کتاب خیلی گرونه. اما کتابای الکترونیکی اگرم پولی باشه ارزونتره.
چون هزینه نشر نداره.
:***

من سه‌شنبه 12 آبان 1394 ساعت 17:45 http://meslehichkass.blogsky.com/

خب من که دائم در حال خوندن کتابهای الکترونیکم
به شما هم توصیه میکنم بانو
بعدشم بزار بخونه بیاد بگرده تو رو پیدا کنه
کار برات پیدا کنه
کتاب برات بخره
هزار تا کار داره
بزار تکلیفش روشن بشه

:))) ای جانم.
من الکترونیک در موردش مطالعه نداشتم. فقط در حد برق کشی و وصل لوسترو یکم کار با وسایل برقی بلدم.
یه کتاب ریخته بودم روی موبایلم در مورد برق کشی ساختمون بود.
:) در کمال شرمساری حوصله نکردم بخونم.
پیشنهاد جالبیه خوندن کتاب های الکترونیک

شنیدم خوندن کتابهای برنامه نویسی کامپیوتر هم در رشد ذهن موثره

:/ ما که نخوندیم.

من سه‌شنبه 12 آبان 1394 ساعت 17:43 http://meslehichkass.blogsky.com/

بزار بخونه خب

پسر خوبی نبوده این مدت
جریمه دیر کردش هست عزیزم :))
اگر زودی می اومد شاید یه تخفیفی بهش میدادم ;)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد