صدام کنید لیلا
صدام کنید لیلا

صدام کنید لیلا

سلام عزیزم :)))

سلام عزیزم :)))

بفرما برشی از کیک زندگی تبسم رو با قهوه میل کن.

عزیزم امروز می خواستم از یه قسمت کوچیک از زندگیم برات بگم :)))

یه قسمت شیرین از زندگیم :)

می دونی موفرفری جان, چند روز پیش بود داشتم دفتر خاطرات مربوط به سال های نوجوونیم رو ورق می زدم.

دیدم در دفترچه خاطراتم نوشتم که خیلی خیلی دلم می خواد عروس شم. ولی مطمنم که ازدواج من دیر به وقوع می پیونده.

این چیزی بود که در حدود ده سال پیش نوشته بودم عزیزم :)

خنده دار بود تا الان فکر می کردم من تا سن سی سالگی اصلا به ازدواج فکر نمی کردم :)))))

غش کردم از خنده, واقعا باورم نمی شد ده سال پیش نوشتم . دیر ازدواج می کنم اما ارزو دارم عروس شم.

موفرفری شاید باورت نشه اما من همه چیزای قشنگی که الان در زندگیم دارم سخت و دیر به دست اوردم.

:))

زندگی من پر از دیر به دست اوردن هاست عزیزم

:)))) 

برای همینه که در زندگیم هیچ چیز رو به اندازه ازادی دوست ندارم. اگر ازاد بودم زندگی برام شکل دیگه داشت. 

شاید تا به حال حتی پرواز هم کرده بودم :)))

ازادی برای من خیلی معانی داره. 

ازادی برای بدست اوردن

ازادی برای لذت بردن از زندگی 

ازادی برای حق انتخاب داشتن.

و مهم تر از همه ازاد بودن برای عاشق شدن.

:)))

نمی دونم موفرفری من, چند روز دیگه باید بگذره تا من کنار تو باشم عزیزم

کلی حرف دارم که بهت بزنم

کلی داستان های قشنگه که باید با هم خلق کنیم.

سبکتر از همیشه ام عزیزم, بیا و در اغوشم بگیر و ببین چقدر بی وزنم :****


شبت خوش مرد من:)*****

نظرات 9 + ارسال نظر
مریم بانو شنبه 9 آبان 1394 ساعت 10:59 http://www.rozhan313.blogsky.com

چند روز پیش یه کتابی رو شروع کردم ، 4 اثر از فلورانس اسکاول شین
... حتما بخون فرصت کردی...
مو فرفری زودی میاد و با هم بهترین خاطرات رو رقم میزنین

ممنون مریم بانو جان عزیز :)))
اسم نویسنده رو اولین بار هست می شنوم.
ممنون بابت معرفی کتاب عزیزم :***

آقا مهدی شنبه 9 آبان 1394 ساعت 10:26

عه , من هم اینجا یک پست گذاشتم , پس کجا رفت ؟؟؟!!

وبلاگ دارم ولی چیزی توش نیست ):
قسمت نظر دهیش هم مسدود ):

امیدوارم همیشه حالتون خوب باشه (:

مثل موسیقی های شاد

ضمنا اسم آقا مهدی , اسم مجازی من هست , نمی دونم چی شد که این اسم رو انتخاب کردم ؟؟!! .... اسم خوبیه , هم خودش هم صاحب این اسم دوست دارم , به امید روزی که مثل باران الهی بر دنیا ببارد.

سلام و درود بر حضرت مهدی (ع)

امان از اسامی مجازی
:)))
نظرتون هست الان تایید می کنم.
تشکر بابت موسیقی زیباتون :)

آقا مهدی شنبه 9 آبان 1394 ساعت 09:10

سلام مجدد

نه من نوازنده نیستم ،اون آقا مهدی قبلی هم نیستم ،من آقا مهدی 2 می باشم ، موسیقی لایت و سنتی و کلاسیک دوست دارم ولی زیاد به رپ و راپ علاقه ندارم چون چرت و پرت زیاد توش میگن ، بعضی وقتها آدم دچار عرق ریزه میشه از خجالت ......

زندگی تون پر از لحظه های خوش به همراه موسیقی دلنواز...

اقا مهدی شماره دو :)))
از اشنایتون خوشقوتم.
من تمام اهنگ ها رو گوش میدم.
فرقی برام نمی کنه :)

من شنبه 9 آبان 1394 ساعت 08:40 http://meslehichkass.blogsky.com/

الهی زودی عروس بشی

ممنون عزیزم :)))
امیدوار سهم هر دختری کسی بشه که همدیگه دوست داشته باشن :)))

امید جمعه 8 آبان 1394 ساعت 22:52 http://Fateme-goli.blogsky.com

میگما موفرفری،شما دیگه شورشو درآوردی هاااا
بیا دیگه
والا
جشن رو هم میزاریم برا بعد از محرم و صفر ان شاءالله
موفق باشید

امید , کدوم جشن رو می زاریم برای بعد محرم و صفر ?
:)) این موفرفری که من دیدم صبرش از من بیشتره

آقا مهدی جمعه 8 آبان 1394 ساعت 22:45

سلام

بهتون حسودیم شد , آدمهای احساساتی که از این وب یا وب های مشابه عبور می کنند در نگاه اول دنیای خودشون رو با دنیای شما مقایسه می کنند و اگر نزدیک ببینند یا آه میکشند و یا شاید نا خداگاه اشک بریزند ولی آدمای حسابگر در نگاه اول یک لبخند تلخ میزنند چون با ترازو اونها این مطالب قابل دریافت نیست .... آه شاید اگر من بودم هیچی نمی نوشتم , به قلمتون حسودیم میشه , به اینکه برای رسیدن به خواسته هاتون حتی در ذهن و در فضای مجازی تلاش میکنید حسودیم میشه , به این که خالصانه حرف میزنید حسودیم میشه .... به امید روزی که همه خالص بیندیشند و خالصانه بدون هیچ ناخالصی لحظه های زندگیشون رو ورق بزن.... الهی آمین ...

:)) موندم چی بگم به این نوشته شما.
شما اسمتون منو یاد یه مهدی می ندازهومخصوصا اینکه اونم هیچ ادرسی از خودش به جا نمی ذاشت
نکنه همه مهدی ها بدون ادرس اند?
:)))
شاید اگر منم شما رو می شناختم به شما حسودی می کردم
بازم نمی دونم
:))) ته زندگی من چیزی برای حسادت نداره.
راسی ممنون بابت نت های موسیقی زیباتون. اولین بار بود کسی نت موسیقی بهم هدیه می داد.
شما نوازنده اید?
اگر می نوازید پس منم در این یه مورد به شما حسودی می کنم. تا بی حساب شیم :))))
بازم ممنون :)

آدم جمعه 8 آبان 1394 ساعت 22:31 http://autumn-girl.blogsky.com

منم این آزادی رو دوست دارم اما وقتی فکرشو میکنم تو خیلی از اتفاقای خیلی مهم زندگیم مثه مرگ و زندگی و مثل اون نقشی ندارم یا نقش کمی دارم....
شایدم این مطلق نبودن آزادی خوبه ...شاید اگه همش دست خودم بود بیشتر خرابکاری میکردم!!!
نمیدونم.....

اگر مرگ نبود.
دیگه ازادی و تولد معنا نداشت
چون زمین کوچیک و محدود ما , برای یه عالمه ادم نامیرا جای نداشت و اون ادما مانع به دنیا اومدن ادمای دیگه میشدن.
اگر مرگ نبود. ادما طمعکارتر از این میشدن و سهم ازادی باقی ادما رو هم می خواستن.
و اینقدر چنگ به ازادی های دیگران می زدن. تا ازادی هزار تکه میشد و از بین می رفت
مرگ هست تا تولد و ازادی و هزاران واژه دیگه معنا پیدا کنند :*****

امین جمعه 8 آبان 1394 ساعت 21:37

ما یه نظری اینجا میذاریم میریم برمی‌گردیم هر چی می‌گردیم پستی رو که زیرش نظر گذاشتیم پیدا نمیکنیم. از بس سرعت آپ اینجا بالاس!!!!

:)))) سرعت اپش کجاش بالاس :)
ببین حدودا کی گذاشتی?
پستهای که اون تاریخ دارن چک کن :)

سمانه جمعه 8 آبان 1394 ساعت 21:18 http://sohrab40.blogsky.com/

من از عروس شدن بدم میاد
حتی اگه ازدواج کنم حاظر نیستم لباس عروس بپوشم

منم یه زمانی مثل تو بودن.
حتی از تصور لباس عروس, در تن کسی دیگری مثل دوستام , حالم بد میشد.
اما زندگیه دیگه
حالا من عاشق لباس عروسم :)))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد