صدام کنید لیلا
صدام کنید لیلا

صدام کنید لیلا

التماس دعا

دوستای خوبم برام همچین پر ملات و جون دار دعا کنید

محتاج دعاهای تپل و مپل شما هستم.

همچین کالری دعاهاتون بالا باشه. حسابی چرب و چیلی

نگران چاقی منم نباشیددددددد :)****


:)))) 


نظرات 11 + ارسال نظر
مترسنج جمعه 6 آذر 1394 ساعت 16:17 http://www.dar300metri.blogsky.com/

به به چه لبخند زیبایی :)))

mostafa پنج‌شنبه 28 آبان 1394 ساعت 09:44 http://romeo1.blogsky.com

همیشه نباید حرف زد
گاه باید سکوت کرد
حرف دل که گفتنی نیست !
باید آدمش باشد
کسی که با یک نگاه کردن به چشمت تا ته بغضت را بفهمد . . .
چارلی چاپلین

:)) سلام خیلی ممنون
خیلی زیبا بود.

مهران پنج‌شنبه 28 آبان 1394 ساعت 04:43 http://mehran.blogsky.com

امیدوارم روزهات همراه با امید و لبخند باشند...

منم امیدوارم تمام روزهاتون پر از امید و لبخند و نشاط باشه
روزهای زندگی تون سبز سبز :))

Meredith پنج‌شنبه 28 آبان 1394 ساعت 00:46 http://dr-coffe.blogsky.com

سلام تبسم جان....چششششم
خبریه ایشالله؟

یکم تپل شدم. اینترنت کمتر میام.
از سایتم اومدم بیرون :))

آقا مهدی چهارشنبه 27 آبان 1394 ساعت 23:57

سلام

خب یک دعای جون دار می کنم .... (:

الهی که محیط مجازی به محیط حقیقی تبدیل بشه ( خانواده ها به هم نزدیک تر بشوند ) , آرزوها فقط پشت شیشه های دوده گرفته افکار مخفی نشن , قلبها هم یکمی سیقل بخوره بد نیست , لبخند ها فقط روی لبها نماسته و آدمها از ته دل بخندند , آرزوها فقط در چارچوب آرزو نباشند , وقتی که برآورده می شوند به یک جنس بنجل و بی ارزش تبدیل نشوند و قدر شون رو بدونیم چون هدیه خداوند هستند , الهی که از میزان خیال پردازی ها کاسته بشه .... چرا که بعضی وقتها به جاهای حساس کشیده می شوند, الهی که پیرو و جوان هیچ آرزویی روی دلشون سنگینی نکنه و تا زمانی که لب و دندانی برای خندیدن هست همه به آرزوهای خوبشون برسن ....

دیگه هرچی فکر کردم ذهنم به جایی قد نداد .... (:

کلی دعا کردم تا همه استفاده کنند , انشاء الله هر آنچه که به صلاحتان هست از دفتر زندگی شما برای شما ورق بخورد و به آرزوهای خوبتون برسید.....

وای من مطمین بودم .تو توی دعا کردن محشری
تا حالا کسی ندیدم به قشنگی شما دعا کنه
مممنون بابت تک تک کلماتی که گفتین
:)))

نازی چهارشنبه 27 آبان 1394 ساعت 23:45

Manam asheghetam akhe heyf pesar nashodam (muhamam ke fer ideal mishodam) akhe ye marde mu ferferi dg chi mitune bekhad ke to nadashte bashi mehrabun ke hasti bi ria ke hasti, pak, khoshkel moshkel kadbanu ye alameam ke dusesh dari ...:-****

امیدوارم تمام چیزای خوبی که گفتی در من باشه .
شرمنده ام کردی موفرفری عزیزم :***
امیدوارم بهترین ها و زیباترین لحظات در زندگی نصیبت بشه
:********** یه عالمه بوس به موهای فرفریت

mostafa چهارشنبه 27 آبان 1394 ساعت 22:08 http://romeo1.blogsky.com

سلام امیدوارم انشاالله به حق این روزهای عزیز به تک تک آرزوهایت برسی

التماس دعا

تشکر
شما هم همینطور
به تک تک خواسته هات به بهنرین وجه ممکن برسی. :))

بانو(: چهارشنبه 27 آبان 1394 ساعت 21:28 http://banolabkhand.blogsky.com

خداجون،تبسم رو سپردم دست خودت(:

امیدوارم هر چی صلاح زندگیم هست پیش بیاد.
:)))) خودمم برای خودم دعا کردم

ممنون عزیزم.
واقعا به دعا هاتون احتیاج داشتم. :***

نازی چهارشنبه 27 آبان 1394 ساعت 19:32

Enshaalla khoda hameye doahato yehoii zud zud baravarde kone aghebat bekheir shi ye alaaaaame khoshbakht ye alame shaaaad

:)))
عزیزم بهترین دعا رو برام کردی
واقعا ممنونم
برات بهترین و قشنگ ترین ها رو ارزو.می کنم.
ایشالله به خواسته های قشنگت برسی.
:))) عاشقتم نازی جان
:***

لاست استریت چهارشنبه 27 آبان 1394 ساعت 06:17

امیدوارم همیشه موفق باشی

خیلی خیلی ممنون :)))))

آقا مهدی سه‌شنبه 26 آبان 1394 ساعت 22:07

سلام

من نفرین کردن هام خیلی خوب میگیره , راستش در مورد دعا هنوز امتحان نکردم ولی خانواده میگن که ..... یعنی التماس می کنند که.... کاری به کارشون نداشته باشم ...کلا خیلی سریع و جون دار و پر انرژی میگیره .....

حالا امتحان کن. شاید انرژیت در دعا کردن بیشتر باشه.
به نظرم دعاهای تو خیلی هم عالیه
:))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد