صدام کنید لیلا
صدام کنید لیلا

صدام کنید لیلا

:))) ژان والژان

الان داره از ماهواره فیلم بینوایان نشون میده. 

ایا می دونستید ,ژان والژان موهاش فرفریه 

:)))))

بیخودی نیست که اینقدر اقا و مهربونه

موفرفری مهربون :)***

نظرات 2 + ارسال نظر
گیل آوا پنج‌شنبه 14 آبان 1394 ساعت 20:16 http://daqiqan.mihanblog.com

ببین یه کافه هم هست تو شهرمون که پاتوق منو دخترعممه.اونجا پراز هنرمندا و موفرفری ها هم هست حتی در حد اون نقاشه شبکه چهار:)))
میخوای بیا اینجا ببرمت اونجا مدلای مختلف فر پیدا میشه.:)سالن مدِفرگونه ایه برا خودش:دی
+مدل مطلوب من رو صاحب اسبقش داشت که لعنتی گذاشت رف:( من اصن به عشق دیدن موهای اون میرفتم اوایل اونجا:))

:))) من تازگیا مدل موی همه رو فر می بینم.
دید فر گونه ای به مردا پیدا کردم :)))

گیل آوا پنج‌شنبه 14 آبان 1394 ساعت 14:17 http://daqiqan.mihanblog.com

وااای:))چه حس خوبیه الان یکی پیدا شده مث من دنبال مردی با موهای فرفری میگرده:))
تو دانشگاه ما دو مورد موفرفری فوق العاده پیدا کردم یکیشون اصن انگیزه من برا دانشگاه رفتن:))هرچهارمولفه موردعلاقمو داره لعنتی مرد زندگی اصن بااون چهارتا:))
+دلشادباشیو خوشبخت:)

موفرفریا حیلی مهربونند.
من هنوز کسی پیدا نکردم
دارم می گردم :))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد