صدام کنید لیلا
صدام کنید لیلا

صدام کنید لیلا

بیکار نوشت :))))

من کار می خوام

موفرفری جان کجایی????

بیا برام کار پیدا کن :/

به فرهای موت قسم. خیلی دوست دارم اما بیکاری حسابی روی ذهنمه :)***

احتیاج مبرم دارم به زندگیم  بیای و به عنوان هدیه نامزدی برام یه کار نیمه وقت پیدا کنی.

:))) تنبلم خودتی

کلی کار توی خونه دارم باید انجام بدم.

نمی تونم از صبح تا شب برم سر کار که 

:))) یه کار نیمه وقت باشه هم در جامعه باشم

کلی کار هست که در خونه باید انجام بشه.

من یکم همیشه خدا حس خستگی باهام بوده.

اگر پر انرژی تر بودم. شاید تا الان سر کارم رفته بودم.

:)) 

شاید خستگی بهوونه تنبلی هام باشه.

اما بی خیال دلیلش عزیزم

خیلی وقته که سعی می کنم داده گاهی توی ذهنم تشکیل ندم و خودم رو محکوم نکنم.

:))) زودی بیا به زندگیم موفرفری جان. یه کار نیمه وقتم برام بیار

یادتم نره

:****


پ.ن: :)))

نظرات 6 + ارسال نظر
mostafa شنبه 16 آبان 1394 ساعت 15:37 http://romeo1.blogsky.com

سلام به همه دوستان

هرکسی شارژ و اینترنت رایگان ایرانسل میخواد عجله کنه

با ارسال کد1029116165به شماره737451

فقط عجله کنین چون محدوده به هر شماره فقط یکبار

شارژ و اینترنت میده فقط ایرانسل

:))

آقا مهدی چهارشنبه 13 آبان 1394 ساعت 20:58

سلام

خوبین شما ؟؟.... ای خواهر ... همه ی ما بیکاریم , یکیش خود من , اگر بیکار نبودم که وب گردی نمی کردم ...(: پس نتیجه میگیریم فضای مجازی پر از آدمهای بیکار و البته 60-70 درصد هم غمگین ... یکیش خود من , البته همه میگن آدم خنده رویی هستم ولی از قدیم گفتن اونی که از همه بیشتر می خنده از همه غمگین تر فقط دوست نداره همه مثل خودش باشن , دوست داره آدمهای دور و برش رو بخندونه , یکیش این دوست عزیزمون جناب چارلی چاپلین خودمون ... زندگی نامه ایشون رو یک مطالعه بفرمایید , اون وقت متوجه می شوید که شما خیلی خوشبخت هستید و اگر تا الان مجرد هستید , از کم سعادتی خیلی از آدمهاست ..... آخه شما بگید تو این دوره زمونه آدم عاشقه , صادقه , صاف و ساده ی درست و حسابی پیدا میشه ؟؟ ... عاقا یک در هزار , احتمالا شما جزء اون یک در هزار هستید ..... , زندگیتون پر از شادی ..... , من جای شما بودم همین هایی که داخل وبم می نویسم رو سر نماز برای خدا ی خودم میگفتم , آخه هر آدمی برای خودش خدایی داره و خدا همه چیز رو زوج زوج آفریده , حالا نمی دونم زوج شما کجای این کره ی خاکیه , خدایا یک آهن روبا بین تبسم خانم و موفرفری جانشون قراربده عزیزم مگه چقدر خرج داره .....!!!!!!! ..... آخه ...

شما هم شبیه مهدی من هستین با این حساب. شاد در ظاهر
امیدوارم از درون هم شاد شاد باشید. به هر حال شادی ظارهری هم در روحیه ادم تاثیر زیادی داره.

من برعکس شما هستم
عقل کل به تمام :)))))
البته ترک کردم.
اما ترک عقل کل بودن تخصص می خواد و به راحتی بدست نمیاد.
ممنون بابت حضورتان اقا مهدی

امید چهارشنبه 13 آبان 1394 ساعت 20:06

ببخشید بجای شعر نوشتم شهر
ایشالا عاقبت بخیر شی
همین شما دخترا به 200 تومن راضی میشید که همه ی کارها رو میدن بهتون و ما پسرا هم باید بیکار بگردیم

:))))) من از بچگی قانع بودم.
بزار ببینم شعر یا شهر.
چه فرقی داره
مهم نیته
:)))))) واقعا حس دوستی و.محبتان در شعرتون کاملا مشهود بود.
من عاشق حسای خوبی ام که از دوستای مثل شما می گیرم.
تشکر فراوان :))
امیدوارم شما و فاطمه گلی جان , خوشبخت و شاد در کنار هم زندگی کنید. :)

امید چهارشنبه 13 آبان 1394 ساعت 18:22 http://Fateme-goli.blogsky.com

منم هرچی میکشم از بیکاریه
برای منم دعا کنید
حالا ما باید از هوای شیراز بنالیم که آدم دوس داره فقط توش استراحت کنه،شما چرا همیشه خستگی همراهته؟؟؟
موفرفری بیا توروخدا، یه کار هم با خودت بیار
یاد شهرِ عمو زنجیر باف افتادم
مو فر فری اومده
چی چی آورده؟؟؟
یدونه کار
با حقوقِ چن؟
ماهی 200 تومن

منم یه رگم شیرازیه :)))
هواش یکم به منم خورده.
ماهی 200 برای شروع کار خیلی خوبه.
:))

مریم بانو چهارشنبه 13 آبان 1394 ساعت 09:12 http://www.rozhan313.blogsky.com

انشاالله که یه کار خوب پیدا میکنی ، منم بی کاری رو مخمه واقعا

بیکاری خیلی بده.
ایشالله به موقعش سر کار هم میری مریم جان :****

سمانه سه‌شنبه 12 آبان 1394 ساعت 21:18 http://sohrab40.blogsky.com/

آهایی به موفرفریت بگو برا منم کار پیدا کنه از علافی خسته شدم بابا اووففففف

:**** به به سمانه خانم. وبلاگمون رو.منور کردین
موفرفری گفتی و دلم براش تنگ شد :)
. علافی و بیکاری خیلی بده
خیلی زیاد :/
ایشالله جفتمون یه کار خوب پیدا کنیم. :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد