صدام کنید لیلا
صدام کنید لیلا

صدام کنید لیلا

سلام عزیز مرد من :))

عزیزم روزها می اند و می رند. و من همین الان دلم حضور تو رو, اغوشت رو , و مردنگی ات رو می خواد

:))) من لجباز و یکدنده ای که هر چه در زندگی ام خواستم با صبر و تحمل و کلی تلاش بدست اوردن در نبود تو صبرم از دست دادم 

دلم صبوری نمی خواد دلم پر کشیدن می خواد به سوی تو

:))) فکر کن مرد من , من یک گنجشک کوچیک باشم که روی قلبت نشسته و داره تند تند بال می زنه 

یه گنجشک کوچولوی ناز و خواستنی ام که ادم دلش می خواد دستاش و سایبان تمام اون پر زدنهای بی قرارش بکنه تا لحظه ای اروم بگیره.

:))) توجه کردی مرد من, چقدر تبسم نازنینت شاعر شده.

تا امروز هرزگاهی برات مطالبی نوشتم. اما چون درجه جوشش احساساتش بی نهایت زیاد بوده منتشرش نکردم.

اخه تبسم رو چه به شعر و شاعری?

تبسم یعنی شیطنت و خنده های بی هوا و غش رفتن از شدت خنده در اغوش تو :))

دلم شیطنت می خواد. دیووانه بازی و خنده 

:)))

بگذریم مرد من از تمام این حرفا

بزار از خودم بگم

از دنیای واقعی و زیبای خودم :))))

امروز 7 کیلو گوجه سبز خریدم یه مقدارش کردم ترشی گوجه سبز, یک مقدارش رو خوروشت گوجه سبز( پیاز بزرگ خرده شده, گوشت چرخ کرده, جعفری و ریحون, شکر 4 قاشق , زردچوبه, گوجه 20 دقیقه اخر اضافه کردم) درست کردم و یک مقدارش رو هم الوچه کردم و مقداری هم گذاشتم یخچال .

2 کیلو پیاز سرخ کردم. 

اما هنوز بادمجانها و کدو ها رو نپختم :)))

کار خونه تمومی نداره مرد من :)))

دارم تبدیل می شم به یه کدبانوی درست و حسابی 

بعضی اوقات یخچال خونه خودمون رو تصور می کنم.

یک عالمه مواد غذایی درونش پر می کنم.

من عاشق اشپزی ام مرد من

اما نمی دونم چرا مردم غذاهای سنتی و قدیمی دوست ندارن. ذایقه ها رفته سمت فست فود و این مدل غذاها


اما من عاشق اشپزی سنتی و دستور پخت های قدیمی غذا هستم. 

عاشق اینم به ازای یه بسته کوچیک گوشت چرخکرده, کلی مواد گیاهی و سبزیجات اضافه کنم تا گوشت درونش ناپدید بشه ( گوشت دوس ندارم, مگر اینکه همراه با کلی سبزیجات پخته بشه)

:)))


دوستتتتتتتتتتت دارم عشق من

شبت پر از بوی پیاز داغ که تبسم بانو سرخ کرده

به به چه شب عطر اگینی :)))

نظرات 7 + ارسال نظر
علی امین زاده چهارشنبه 26 خرداد 1395 ساعت 16:36 http://www.pocket-encyclopedia.com

یاد اون جمله ی انگلیسی افتادم که اکثراً به عنوان طنز ازش یاد میشه:
راه رسیدن به قلب یک مرد از شکمش می گذرد.

اصلا قلب مردا داخل شکمشونه :))

مهدیس چهارشنبه 26 خرداد 1395 ساعت 11:05 http://maheman66.blogsky.com/

سلام تبسم جان خوبی؟

سلام
ایندفعه نت ام قطع شده
ممنون عزیزم :**

ماری دوشنبه 17 خرداد 1395 ساعت 19:45 http://www.my-colory-experiments.blogsky.com/

سلام عزیزم چه خوب که برگشتی و می نویسی دلم تنگ شده بود واسه نوشته هات
ممنون از این دو تا پست آخرت باعث شد من با وجود مشکلاتی که تو زندگی مشترکم از دست خانواده شوهرم دارم کمی بیشتر به داشته های زندگی مشترک و زندگی متاهلی فکر کنم. بازم ممنون
ماه رمضون هم پیشاپیش مبارک
برا هم دعا کنیم گلم

سلام
ماه رمضونت مبارک خانمی :***
مهم همسرته که از زندگی کنارش لذت می بری.
بی خیال ادمای بدخواه.
سخته اما باید نادیده شون گرفت.
:*** یه زندگی خوب ارزش خیلی زیادی داره عزیزم.

تیلوتیلو یکشنبه 16 خرداد 1395 ساعت 09:30 http://meslehichkass.blogsky.com/


تبسم جانکم
چرا داری خودت را غرق کارهای خونه میکنی؟
چه خبر شده؟
خانوم بودن تو در هر کلمه پیداست
نمیخواد اینهمه خودت را خسته کنی

:)) کار های خونه اینقدر سخته که چند روزه از شدت خستگی بیهوش می شم.
از طرفی اشپزی و انجام کارهای خونه بی نهایت برام ارامش بخشه :))

ممنون, شما خودت کدبانوی نمونه ای هستی.من از شما خیلی نکات یاد گرفتم
بانوی رنگی رنگی :****

Meredith یکشنبه 16 خرداد 1395 ساعت 00:04 http://san-antonio.blogsky.com

بوی پیاز داغ خوبه ولی نه در اون حد که شب بنده خدا رو پر از بوی پیاز داغ میکنی :))))
چطوری گنجیشکک اشی مشی؟

:))) مرد که اینقدر سر به هوا باشه و دخمل گلی مثل من رو چشم به انتظار بزاره همون بهتره که شبش پر از بوی دلنواز پیاز داغ باشه.

عالی ام عزیزم :***
شما چطوری دکتر مهربونم?

دلژین جمعه 14 خرداد 1395 ساعت 10:44 http://delzhin.blogsky.com

چقدر قشنگه اینجوری خانم بودن...
هوس پیاز داغم شد که خالی خالی بخورم

زن بودن و زنانگی کردن پر از حس خوبه.
ادم رو ارو م می کنه.
پیاز داغ برای غذا درست کردم بزارم فریز :)))

BoBo پنج‌شنبه 13 خرداد 1395 ساعت 22:44

:)) به صورت کاملا تصادفی تو بلاگ‌اسکای بودم، قسمت آخرین مطالب منتشر شده یه عکس آشنا نظرم رو جلب کرد! عکس وبلاگت بود :))
خوبه که هنوز می‌نویسی ؛)

سلاممممم :)))
جات کاملا خالی و حس می شه.
چه خوب که ازت امروز پیغامی داشتم. :))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد