صدام کنید لیلا
صدام کنید لیلا

صدام کنید لیلا

سلام زندگی من :)))

سلام مرد زندگی من

یک روز دیگه گذشت :)) 

تازگیا یه فکر عجیبی افتاده به جوونم 

وقتی فکر می کنم که ممکنه تو همین فردا ی روزگار بیای و وارد زندگیم بشی. با خودم می گم نه نه

فردای روزگار زوده , خیلی زود 

من کلی کار انجام نشده دارم. 

و یکدفعه کلی کار به ذهنم خطور می کنه که تا به حال حتی به فکر انجامشون هم نبودم. اما وقتی فکر می کنم نکنه تو امروز و فردا سر و کله ات پیدا بشه

این کارها می شه جز الوویت های زندگیم :)))

نه اینکه تو در این سی و سه سال زندگیم تشریف اوردی برای همین دچار اظطراب اومدنت شدم :///

نگاه نگاه

اش نخورده و دهن سوخته شده حکایت نیومدن تو و دلشوره اینکه اگر بیای من چیکار کنم?

:))) می بینی مرد من

تبسم بانو برای خودش حسابی کولی بازی در میاره و طاقچه بالا می زاره.

فکر کن یه روز بیای خواستگاریم و بگی بانو تبسم با من ازدواج می کنی?

منم هول کنم و بگم کلی کار انجام نشده دارم که باید انجام بدم

تو هم متعجب بپرسی چیکار عزیزم?

منم بگم 

هومممممممممممم

اهان یادم اومد می خوام درس بخونم :)))

نخند مرد م

نخند عزیزم

مطمن باش وقتی بیای اینقدر  پر از دلهره ام که خودم پشت هر بهانه ای مخفی می کنم.


دوستت دارم مرد نازنینم و شبت خوش عشق من :****

نظرات 3 + ارسال نظر
الهام یکشنبه 6 تیر 1395 ساعت 22:14

امان از دهانی که بی موقع باز شود
بابا شاید خوب بود
ندیده چرا می پرونی خواهر

:))) اخه من تا به حال ازم کسی خواستگاری نکرده بود. حول کردم.
بعد اونم کسی ازم خواستگاری نکرد.

تیلوتیلو شنبه 5 تیر 1395 ساعت 13:10 http://meslehichkass.blogsky.com/

بخند که لبخند تو زیباست :)))

دلژین جمعه 4 تیر 1395 ساعت 16:17 http://delzhin313.blogsky.com

حالا واقعا میخوای درس بخونی ؟

سلام
:) یادمه یه روز که از دانشگاه بر می گشتم خانم مسنی شماره تلفن ازم خواست بیاد خواستگاری.
اون زمان ارشد می خوندم و قصد نداشتم بیشتر از این ادامه تحضیل بدم.
اما هول شدم و.گفتم قصد ادامه تحصیل دارم.
:)) این قسمت از نوشته ام به یاد اون روز نوشتم.
فعلا قصد درس خوندن ندارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد