صدام کنید لیلا
صدام کنید لیلا

صدام کنید لیلا

سلام جانا :)))

جان جانم

سلام عرض می کنم 

باید عرض کنم که لیلی روزهاش می گذره 

با تمام خوبی های که از نبود تو حاصل شده می گذرونه این روزگار رو :)))

مرد من 

نبودت لیلی رو صبور کرده

چشماش رو به زیبای ها باز کرده

شکر گزار داده هاش کرده

امااااااااااا

دلتنگ ترش کرده

برای مردی که با یک کت و شلوار خردلی توی پارک پا به پاش برقصه 

:))) 

مرد جانم

جان جانانم

عشوه گر روزهای نبودتت

تو همانی که نیستی اما با من می رقصی

مردانه می رقصی

و من 

دختر شوریده ای هستم که رقصی را که بلد نیستم در کنار تو به بهترین وجه انجام میدم

:))) 

اوه مرد من 

رقصیدن لیلی در کنار مجنون , دیدنی ترین رقص دنیاست


بزار با هم برقصیم من نابلد با تو که عمری در زندگی مردانه رقصیدی


عشقم 

نفسم

می دانم که عمر برای عاشقی کوتاه است

و اگر عاشقی نکنم 

و اگر عاشقی نکنیم 

و اگر بدون هم باشیم

زندگی کوتاهمان به هیچ رفته


می دانی مرد من 

زن بودن رو برای تو و کنار تو بودن تمرین می کنم

تمرین می کنم تا یادم نرود زن بودن کنار یک مرد چیست


مرد من 

تپش قلب لیلی که لیلی هیچ افسانه ای نیست چقدر عجیب است

مرد من

لیلی که لیلی هیچ افسانه ای نیست 

یه دختر عادی است که بر دیدگان مجنون تو زیباترین است.

:))))

عشقم امیدوارم تا اینجای نامه ام حسابی نرم شده باشی

کلمات دلبرانه ام , قلبت رو نرم کرد?

نگاهت در پی لیلی کشوند???

اوه امیدوارم مخت رو خوب زده باشم عشقم :******

;)

عشق من 

مخت رو زدم

دلت زدم

دیر بیای سرتم می زنم

:)))

بیخود نیست که چه معنی داره یه مرد سر خونه زندگیش نباشه :)))))

می بوسمت مرد من 

هر دو گونه سرخت رو می بوسم


شبت بخیر :****

نظرات 3 + ارسال نظر
الهام یکشنبه 15 مرداد 1396 ساعت 14:18 http://ellie123445.blogsky.com/

یعنی عاشق این قسمتش شدم
"دیر بیای سرتم می زنم"

سلام خانمی

اینجاست که شاعر می گه
ببرد از من قرار و طاقت و هوش :))

Baran جمعه 13 مرداد 1396 ساعت 23:23 http://haftaflakblue.blogsky.com/

سلام..سلام تبسم بانوی جانه جانان

سلام
باران عزیز :)

سپیدار جمعه 13 مرداد 1396 ساعت 23:13 http://aseman97.blogsky.com/

یه لبخند به چه گل و گشادی اومد رو لبم
چی قشنگ تر از این حجم از عاشقی های شیرین:)))

سلام عزیزم

نوشتن حس زن بودنم رو زنده نگه می داره.
با کلماتم میشه عاشق بود .
:**

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد