صدام کنید لیلا
صدام کنید لیلا

صدام کنید لیلا

سلام مهربانم :**

همسر عزیزم سلام

می دانم کم پیدا هستم

شرمنده عزیزترینم 

عزیزترین مرد زندگی من , هرزگاهی فکر می کنم به خودمون

به خودمون دو تا 

همیشه شاکر هستم درسته ازدواج نکردم اما هیچوقت اجبار به ازدواج در خانواده پدری و مادری ام وجود نداشته.

حتی ازدواج فامیلی هم نداشتیم زیاد

پدر بزرگم از سمت پدری عاشق دختراش بود

دخترا درس خوندن و خودشون برای زندگیشون تصمیم گرفتن

از سمت خانواده مادری هم, تصمیمات زندگی هر فرد با خود اون فرد بود.

بزرگ شدم بدون اینکه بدونم اجبار در ازدواج یعنی چی?

پدر بزرگ و مادربزرگم بیسواد بودن اما از پدر خودم روشنفکرتر بودن

هیچوقت متوجه بیسوادیشون نشدم از بس عاقل و فهیم بودن و پر از مهر

الان که به زندگی دخترای دیگه نگاه میکنم می بینم زندگی ام زیادم بد نبود

حتی خوبی های خاص خودش داشت

:)))

مرد عزیزم

عزیزترین لیلی

نفسم

همسرم

بگو کجایییی?

من خوشبخت بدنیا امدم و شاکرم بابت این نعمت 

بابت پدربزرگ و مادربزرگم که بدور از جهل بودن , شاکرم

مرد من, مرد فهیم لیلی

دوستم میگه خدا نمی شنوه

اکر می شنید ماها مجرد نبودیم :)))

دوستم این حرف زد دلم اتیش گرفت برای دوستم

البته منم یه حرفای میزدم اون دلش برام کباب می خواست :)))

مرد من 

می دونم که هر چیزی ممکنه

بودنت ممکنه

نبودنت ممکنه

عشقت اما در بود و نبودت همیشه برای من ممکنه.

من یه دختر سی و پنج ساله ام که به لطف شکرانه های هر روزم , زندگیم رنگ ارامش گرفته


مرد من, خوب می دونم که مهربان بودنم باعث نمیشه مردی سمتم بیاد.

می دونم مهربان بودن لطفی هست در حق خودم و در حق ارامشی که حس می کنم.

زیبایییی, اونچیزی هست که یک زن احتیاج داره:))

این رو یک مرد می گفت

زیبای چی هست مرد من

ارامش

عشق

محبت

شیطنت و دل زنده بودن

لبخند و تلاش یک زن

اینها برام ملاک زیبای هست که خودم باهاش می سنجم

باید اعتراف کنم عاشق لبخند هستم

و لبخند تو رو بیشتر از هر خصوصیت دیگه ات دوست دارم

می بوسمت مرد من :****

نظرات 1 + ارسال نظر
الهام پنج‌شنبه 12 مرداد 1396 ساعت 11:38 http://ellie123445.blogsky.com/

چقدر خوبه
واقعا منم خوشحالم که کسی در مورد دیر یا زود بودن ازدواج به من گیرنمیده

تو خیلی زیبایی دوست من
خیلی

سلام قشنگترین لبخند دنیا
زندگی قشنگی های خاص خودش داره.
شکر خدا بین اجبار در ازدواج و مجرد موندن تا این سن
تجرد سهم من شد
:)))
اجبار به ازدواج مثل اسارت مادام العمر هست
نصیب هیچکس نشه
برات بهترینها رو ارزومندم:***

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد