صدام کنید لیلا
صدام کنید لیلا

صدام کنید لیلا

سلام عزیزم :***

سلام عزیزم

این نامه رو زمانی می نویسم که تو هم هستی و هم نیستی :)))

اخ عزیزم

کاش کنارم بودی , بغلت می کردم. لمست می کردم و لبات رو می بوسیدم.

کاش تو کنارم بودی مرد عزیز من 

چقدر دلم می خواد مرد من فقط مال خود خودم باشه

در ذهنش حتی به هیچ زن دیگه ای نگاه نکنه.

دلم می خواد مرد من دروغگو نباشه 

:))))

خنده داره , گشنمه و دارم از دلتنگی هام برای مردی می گم که باید کنارم باشه و نیست

موفرفری عزیزم یه نموره بیشتر از یه نموره از بس که هر کی رو دیدم فکر کردم تو هستی خسته شدم

تازگیا حتی کسای که موهای صافی هم دارن فکر می کنم توییی :))))

راسی موفرفری من, تو نصبت به من غیرت داششته باش

باشهههههه عزیزم :****

وقتی بیام و بهت بگم توی خیابون مردی دنبالم کذاشته . تو در جوابم نگی از بس خوشگلی

به خدا حالم بد میشه

از مردای که به زناشون غیرت ندارن

منی که مذهبی نیستم. حالم از این مردا بد میشه

بددددد 

:))) دوست دارم عزیزم

مرد مهربونم

مرد عزیزم

مرد من

مرد جانم

هر روز باهات حرف میزننم

دلم برات یه ریزه شده

دلم برای نگاه مهربونت

نگاهی که دنبال هیچ زن بهتر از من نیست تنگ شده.

دلم برای موفرفری که عاشقانه تبسمش رو دوست داره تنگ شده.

دلم مرد مهربون و غیرتی خودم رو می خواد

خدایااااااااااا من مرد بی غیرت ازت نخواستم

نخواستم

:)))) من مردی که چشمش دنبال زنهای دیگه است نخواستم.

:))))) خدایا موفرفری منو کجای اغوش گرمت پنهان کردی که هر چی می گردم و فریاد می زنم پیداش نمی کنم.


:)))))))))))))))))))))))) موفرفری تبسمت به اندازه تمام تبسم های دنیا دوستت داره.

دوستت دارم عزیزم :*****


نظرات 12 + ارسال نظر
عقاید یک دلقک جمعه 25 دی 1394 ساعت 22:20

نه تبسم اشتباه نکن .. هرطور راحتی بنویس ..
یه حالی داشتم و بغضی .. وقتی جملاتت رو خوندم بغضم شکست ..
نمیشه توضیح داد چرا ..
شاید خیلی عمیق درک کردم و ...
راحت باش ..

عزیزی عزیز :**
هیچوقت دلم نمی خواد از غم بگم
اما بعضی اوقات احساساتم کار خودشون رو می کنند :))
مخصوصا این چند روزه :)

عقاید یک دلقک شنبه 19 دی 1394 ساعت 21:15

امشب با این پستت و یکی دوتای دیگش بغضم گرفت و اشک ریختم ..شاید عجیبه .. اما واقعی ..

چی بگم عزیزم .
دلم نمی خواست کسی فکر کنه من یه دختر ام که در زندگیم فقط فقط خوشی هاش دیدم. وگرنه قصدم ناراحتی کسی نبوده و نیست.
دختر خوبی میشم و از احساسات شادم می نویسم. :****

zahra&mohammadmahdi جمعه 27 آذر 1394 ساعت 22:00 http://mohammad73zahra79.blogfa.com

سلام تبسم جان وبتون زیباست تمام ماجراهای سایت همسر یابی رو خوندیم ان شالله عاقبت خیری در انتظارتون باشه


لینکمون کنی لینک میشی ممنون

ممنون عزیزم , نظر لطفتونه :***

مریم بانو یکشنبه 15 آذر 1394 ساعت 21:47 http://rozhan313.blogsky.com

کجااااییی
نکنه مو فرفرییی اومددههه ؟

موفرفری کجا بود. یه ادم اشتباهی بود که کلی انرژی ازم گرفت.
شبیه یه کمدی مسخره بود تا اشنایی

مهران یکشنبه 15 آذر 1394 ساعت 17:50 http://mehran.blogsky.com

چقدر روحیه تو این پست بود :)

مممنون مهران جان :))

مترسنج شنبه 14 آذر 1394 ساعت 16:12 http://www.dar300metri.blogsky.com/

خیلی اوضاع خرابه...
هم واسه پسرا هم دخترا..
خدا ب داد همه برسه...
آدم اگه سالم هم باشه تو این جامعه با این اوضضاع دخترا و پسرا منحرف نشه هنر کرده!
یه زمانی فقط دخترای هرجایی اینجوری نیپ میزدن اما الان همه مردم رفتارشون ب این سمت کشیده شده...
خیلی از دور و بریام زندگیاشون از هم پاشیده...یکی میگه مردم منو بچشو ول کرده رفته با یه زن بچه دار دوست شده!!
اونیکی میگه زنم ...
خدا باورهامونو از تحریف حفظ کنه

دیگه هیچ معیاری برای تشخیص درست و غلط وجود نداره.

امید جمعه 13 آذر 1394 ساعت 19:19 http://Fateme-goli.blogsky.com

حالا که خیال است نباشد بهتر

پرواز محــال است نباشد بهتر

ازحال پرندگان زخمـی پیداست

بالی که وبال است نباشد بهتر !

وصف حال این روزای من
ممنون امید جان
امیدوارم حال شما و فاطمه گلی عالی عالی عالی باشه :))

Meredith پنج‌شنبه 12 آذر 1394 ساعت 22:53 http://dr-coffe.blogsky.com

آخی چقدر قشنگ و عشقولانه

عشقولانه از خودتونه عزیزم :*****
مممممنون :))

من پنج‌شنبه 12 آذر 1394 ساعت 11:03 http://meslehichkass.blogsky.com/

قربون ناز خنده هات خانمی :))

مدیر پنج‌شنبه 12 آذر 1394 ساعت 01:23 http://www.followme.blogsky.com

خعلی جالب بود

تشکر :)))

آقا مهدی چهارشنبه 11 آذر 1394 ساعت 15:03

سلام

خوشبختی یعنی اینکه یک خدا+یک پدر+یک مادر+یک همسر+یک خواهر+یک برادر+یک دوست خوب داشته باشی که در هر لحظه از زندگیت همراهیت کنن، هر کدومش که نباشن یک جایی از زندگیت می لنگه، البته هرچه سن آدمها بالاتر میره خدا یک تعداد از این داده هاش رو کم و یه چیزای دیگه ای به بنده هاش هدیه می دهد و یه چیزایی به توانایی ها ی اونها اضافه می کند، دعا می کنم خدا هر آنچه که به ما داده و ما رو دلبسته به آنها کرده از ما نگیره و بهترین هدیه ها رو نصیب بنده های لایقش کند، هرچند مدیر و مدبر فقط خداست و اوست که تصمیم میگیرد که این پازل رو چگونه در کنار هم بچیند که توازن ایجاد شود.....

ایام ماه صفر هم که داره کم کم تمام میشود، من نظرم هنوز هم پا برجاست ( اگر تا آخر این ماه موفرفری پیداش نشد، به فکر آقایی با موی لخت یا .....باشید) ، اینکه نشد زندگی .......

شوخی کردم، انشاء الله بهترین نصیبتون بشه ، من به نوبه ی خودم ، در همین روز عزیز براتون دعا میکنم...... هر آنچه که دوست دارید نصیب شما شود.... دلتون توأم از نور اللهی

ای جانم
مرسی بابت نوشته های قشنگت
یک دنیا سپاس :))

مریم بانو چهارشنبه 11 آذر 1394 ساعت 12:17 http://rozhan313.blogsky.com

مرد باااس غیررتییی بااااشهه...
انشاالله یه مرد با غیرت خوووووووووووووووووووب قسمتت شهههه

ممنون بابت دعای قشنگت
مرد باید رو خانمش غیرت داشته باشه
بلههههه :))))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد