صدام کنید لیلا
صدام کنید لیلا

صدام کنید لیلا

سلام عزیزم :***** اینبار تو برام دعا کن مرد من

سلام مرد عزیزم :**

اینبار تو برام دعا کن که حقیقت های زندگی و دنیای بیرون منو تلخ نکنه.

عزیزم

امروز به مامانم داشتم نگاه می کردم چقدر پیر شده بود.

اما خانواده اش رو داشت.

یه خانواده که دوستش دارن.

مامان درست زندگی کرد

زن زندگی بود. یه زن واقعی

:)))) مادر من عصبانی نمی شد. مقاوم و صبور هست


مرد من برام دعا کن تلخ نشم و همواره دنبالت بگردم.

:)))) دوست داشتن تو برای من تمومی نداره

تو مرد منی

تو خانواده ام هستی

تو واقعیت زندگی من هستی

امروز با فکر کردن در مورد ادما سرم به شدت درد گرفت ;))))

به سختی باهات حرف می زنم

اگر به خوبی اعتقاد داشته باشم پس اطمینان دارم که تو وجود داری.

من به خوبی اعتقاد دارم

چون ادمای خوب اطرافم هستن.

:))))

و یک روزی تو هم جزی از این خوبی اطرافم می شی.

امیدوارم هیچوقت تنها نشی مرد من و دور برت پر از خوبی

شبت خوش مرد من ;***

نظرات 2 + ارسال نظر
مریم بانو شنبه 28 شهریور 1394 ساعت 08:41 http://www.rozhan313.blogsky.com

انشاالله یه مرد صادق و مهربون قسمتت بشه و خوشبخت ترین بشی...

هر بار که کسی دعام میکنه یه چراغ نورانی توی دلم روشن میشه.
ذوق می کنم بی نهایت
امیدوارم تو و هم با اقاتون طی یه اتفاق قشنگ اشنا شید و لحظات خوبی رو با هم سپری کنید :)***

معرفی کتاب شنبه 28 شهریور 1394 ساعت 00:17

سلام خوب است هنوز مینویسید.

موفق باشید

http://ostorlabasrar.blogsky/

مممنوووووووووووون. :))))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد