صدام کنید لیلا
صدام کنید لیلا

صدام کنید لیلا

سلام عزیزم :***


سلام مرد من

بارها میام از واقعیت های اطرافم بگم اما بی خیال میشم.


فکر می کنم بزرگترین داشته من خانواده ام هست.

مگر اینکه احمق باشم به غیر این فکر کنم عزیزم

:))) 

بعضیا فکر می کنند پول همه چیز زندگیه.

اما عقل و شعور و خانواده و.کارای و تدبیر اینا مهمترین مسایل زندگی اند.

ارثی که ادم برای بچه اش میذاره پول نیست.

توانایی های هست که به اون برای ادامه زندگی دادین.


من خیلی خوشبختم. شکرت بابت داشته هام


ادم بودن سخته عزیزم

از ادما نترسیدن سخته عزیزم

بهترین راهشم اینکه خودت در درجه اول ادم باشی.

:))) مرد من

دوستت دارم

امروز خواستم خیلی چیزا بگم

خیلی خانواده ها رو دیدم.

درسته بچگی ام رو بچگی نکردم

اما وضعمم زیاد بد نبود.

بازم حمایت خانواده ام بود.

اینا رو در سی و سه سالگی فهمیدم.

شبت خوب و.اروم و.پر از اگاهی عزیزم

می بوسمت عشق فرفری من :)***

نظرات 1 + ارسال نظر
مریم بانو شنبه 28 شهریور 1394 ساعت 08:45 http://www.rozhan313.blogsky.com

مهم اینه که خوب و درست با حمایت عزیز ترینهات زندگی کردی...
هیچ وقت خودت رو مقایسه نکن با بقیه ، تو بهترین های ممکنی رو داری که همون بقیه شاید ندارن...

مریم جوون یه بوس محکم به لپات
:***
درسته, من خوشبختم :)))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد