صدام کنید لیلا
صدام کنید لیلا

صدام کنید لیلا

سلام عزیزترینم :)))


سلام عزیزترینم

فکر کنم بازم باید جستجوم رو برای پیدا کردن تو شروع کنم. :)))

از دست خودم حسابی حرص خوردم

چرا دست روی دست گذاشتم.

چرا نمی گردم

من لجباز و یکدنده قول بهت میدم که پیدات می کنم 

هر جا باشی

هر چقدر دور یا  نزدیک باشی

پیدات می کنم. :)))

پیدات می کنم و تو بهم می گی من ساکت ترین دختری هستم که دیدی. من نگاهت می کنم و با لبخند سرم می ندازم پایین و به قلوپ از چای ام می خورم. و با خودم فکر می کنم هیچ چای تا به حال اینقدر وجودم رو گرم نکرده.

:))) می دونی موفرفری

پیدات می کنم

پیدا م می کنی

دوستتتتتتتتت دارم

شبت خوش امید من :***


نظرات 2 + ارسال نظر
مریم بانوˆ چهارشنبه 1 مهر 1394 ساعت 00:01 http://www.rozhan313.blogsky.com

عزیییییزم.. انشاالله خوشبخت بشی

ممنون مریم جوون تو هم نازنین دختر :****

mehroosh سه‌شنبه 31 شهریور 1394 ساعت 01:15 http://www.khurshidejavedan.blogsky.com

موفق باشی...

ممنون عزیزم :****

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد