صدام کنید لیلا
صدام کنید لیلا

صدام کنید لیلا

سلام مرد من

سلام مرد من

باز تبسم جانت حسودی کرد

:)))

به یک زن زیبا

زنی که حتی ندیده بودتش و فقط شنید که زیباست

:)

تبسمت خوشبخته 

خیلی هم خوشبخته

اما هزاران چرا داره. که می خواد ازت بپرسه

که چرا تو نیامدی?

:))))

یکی از اون چراها اینکه به اندازه کافی زیبا نیستم :)

خودم می دونم مرد من, چهره تقریبا خوبی دارم

اما محشر نیستم

کاش محشر بودم

عالی بودم

تا شاید دیگه اینقدر دنبال چراها نبودم.

دیگه مشکلم در نهایت انتخاب از بین خیل خواستگاران بود.

می گند هیچ ادمی حاظر نیست چیزای زیبا رو از دست بده.

برای همینه که ادما دنبال اعمال جراحی زیبای هستند.

برای اینکه خواستنی بشند و طالب داشته باشند.

:)))

با وجودی اینکه ایرادی ندارم تا حالا یکنفرم در خونه ام رو نزده بگه

تبسم دوغ ات شوره یا کم نمک?

:)))

اینجاست که تبسم فکر میکنه حتما باید محشر باشه تا تو بیای. :)))))

اما من محشر نیستم

قد کوتاهم

تپلم

زیر چشمام سیاه هست

:))) من خودم رو با تمام این ویژگی ها دوست دارم.

اما می ترسم که هیچوقت فرصت عاشقی پیدا نکنم.

می گند ترس ادم رو فلج می کنه

و اراده انجام کار رو از ادم می گیره.

خدا

فقط به من بگو چرا?

:)))))))

چرا هیچ عشقی توی زندگیم دریافت نکردم?

حیف تبسم نیست که عاشق نشه ?

اگر گره از کارم باز نکنی اینقدر در درگاهت می خندم که عرشت رو خنده ام برداره

:)))

نگاه نگاه خدا :)

داشتم با موفرفری ام حرف می زدم

اما موندم جواب چرام رو از کی بگیرم

از تو یا از مو فرفری

:)))

خدا برنامه زندگی من که روشنه

قراره به نحو احسنت زندگی کنم :)

بخندم

شاد بشم

فکر کنم

مهربانتر باشم

کار کنم

پولدار بشم

اما عشق ??????

عشق احتیاج به برنامه ریزی نداره

خدایا خواهشا اگر قرار نیست من به موفرفری برسم

حداقل دیگه اونو ترشی ننداز.

موفرفری مهربونه ترشی ایش خوب از اب در نمی امد.

در عوض من عنق و بداخلاق ام جوون میدم برای ترشی شدن.

اما قول می دم ترشی شادی بشم. :)))))))

کاش ادما هیچوقت به چراها فکر نکنند.

راسی ترشی شادت یه خواهشی ازت داره

هیچوقت زندگی بدون دوست داشتن رو نصیبم نکن.

:))))

دوستتت دارم

عزیزم :****


نظرات 2 + ارسال نظر
مریم بانو سه‌شنبه 17 شهریور 1394 ساعت 23:59 http://www.rozhan313.blogsky.com

وااای چ موجود دوست داشتنیی....
یه تپلوی مهربون...
من از ادمهای خیلی زیبا میترسم... اصلا هم خنده نداره... اکثر دوستای دوست داشتنیم تپلن...
عشقه که زیبایی میاره ، زیبایی جذابیت داره ، اما زیبایی عشق رو مطمئن نیستم که به همراه بیاره...

فامیل ما پر از ادمای زیبا
:)) اما من زیبا نیستم.
چه برسه به خیلی
:))) همیشه هم مقایسه سدیم با فامیلای خوشگلم. عمه ها که اوووف
:)))
حق با تو.هست. عشقه که زیبای میاره
:)
تبسم از نوع بهونه گیر شدم :))))
گیر میدم به مسایل بیهوده

الهام سه‌شنبه 17 شهریور 1394 ساعت 22:57

تبسم عزیز
من چیزی که فهمیدم اصلا به خوشگلی و زشتی و اینا نیست
باید بیشتر تو جامعه باشی
آدم های بیشتری ببیننت
با تور برو این ور اون ور
کار
مهمونی
اینا خیلی تاثیر داره

حق با توهست عزیزم
حرفت کاملا منطقی هست :***

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد