صدام کنید لیلا
صدام کنید لیلا

صدام کنید لیلا

سلام عزیزم :)))

سلام عزیزم

چشام اشک داره دلم می خود هق هق گریه کنم.

فکر نکن از دوری تو هست

نخیر :)))

چند ماه هست بنایی داریم. اینقدر کار کردم که دیگه چشام از خستگی می سوزه.

:)))

دلم مسافرتهای تک نفرم رو می خواد.

بازم خودم با خودم برم کوه.

خودم رو تا به حال سینما نبردم. نمی دونم سینما برای دختر تنها خطرناکه یا نه 

در ضمن من سی و خورده دارم یه خانم بزرگم برای خودم :))))

فکر نکنم کسی مزاحمم بشه

عزیزم خیلی خیلی خیلی زندگیم پر شده از خیلی :/

الان یکم بی حوصله ام.

دلم کاهش وزن می خواد :)

دلم یه زندگی واقعی می خواد

دلم یه مرد واقعی می خواد :))))

شبت خوش عزیزم :*****

نظرات 7 + ارسال نظر
من شنبه 14 شهریور 1394 ساعت 09:03 http://meslehichkass.blogsky.com/

سلام عزیزم
این تعمیرات تمام نشد
و هنوز داری اذیت میشی؟
وای منم یه عالمه چیز میز هست که دلم میخواد
چطوره یه چالش چی دلم میخواد بزاریم و هر چی میخوایم بنویسیم
بهر حال وصف العیش نصف العیش

یه دوست داشتم نویسنده بود.
می گفت می خواستم پرواز کنم بال پریدنم نبود. سقوط رو تجربه کردم.
دلم جامپینگ می خواد از اونا که میرن روی ارتفاع یه کش به پاشون می بندن و می پرند. :)))
فکر جالبیه عزیزم.
فعلا داریم وسایل منزل رو مرتب می کنیم و می ذارم سرجاش :))

امین جمعه 13 شهریور 1394 ساعت 23:05

سلام خانوم نویسنده.

از دست تو امین
لبخند شیرینی روی لبام نقش بست.
برم یه لیوان چای باهاش بزنم به رگ
:))))

مریم بانو جمعه 13 شهریور 1394 ساعت 15:00 http://www.rozhan313.blogsky.com

سینما خوبه ، خودت رو ببر...
منم دلم کاهش وزن میخواااد...
ولی شوهر نمیخوام

دوستمم گفت شوهر نمی خواد چند وقت دیگه عروسیشه. :)))
به نکته خوبی اشاره کردی.
منم فکر می کنم دلم نمی خواد شوهر کنم.
:)
موفرفری کجاییییی? :***

بانو(: جمعه 13 شهریور 1394 ساعت 14:38 http://25333.blogfa.com

باورت میشه منم الان دلم همین تنها بودنا رو میخواد?دلم میخواد دست خودمو بگیرم و باهم بریم گردش

ادم بعضی اوقات دلش می خواد با خودش یکم تنها باشه و برای خودش وقت بزاره.
اره عزیزم باورم میشه :***

ال استریت جمعه 13 شهریور 1394 ساعت 02:52 http://mehran.blogsky.com/

چرا باید سینما واسه دختر تنها خطرناک باشه؟
+ به نظرم لذت تنهایی سینما رفتن، دسته کمی از همراه داشتن نداره، من خودم این اواخر چندباری تنهایی رفتم سینما. آخریش "در دنیای تو ساعت چند است؟" بود.

زمان ما خطری بود.
هنوز همون ذهنیت رو دارم.
تا حالا شما و یک نفر دیگه گفتید بی خطره برام عجیب بود.
:) فکر کنم یه بار رو تنها برم.
سینماهای سمت انقلاب همیشع برام جالب بودن.

مَن‌ها جمعه 13 شهریور 1394 ساعت 01:05 http://manha.blogsky.com/

سینما که خیلی خوبه و ترس نداره دختر جان!

زمان ما دخترا رو می ترسوندن از سینما رفتن.
الان انگار بیشتریا همچین ذهنیتی ندارن.
ذهنیت های فسیل شده ای دارم :)

amir جمعه 13 شهریور 1394 ساعت 00:12

شغلتون چیه؟

فعلا خانه داریم :/
تا بعد یه کاری پیدا کنیم
:))
حالا چرا از شغلم پرسیدین?

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد