صدام کنید لیلا
صدام کنید لیلا

صدام کنید لیلا

سلام عزیزم......... خودعروس پنداری :))))

سلام عزیز دلم

دیشب بود که دوستم در تلگرام برام پیغام گذاشته بود که خواب دیده من با پسری که خیلی دوسش دارم در حال خرید حلقه ایم.

می گفت به دوستام گفتم تبسمی که همه ما فکر می کردیم هیچوقت ازدواج نمی کنه الان زودتر از همه ما داره ازدواج می کنه 

:)))

دوستم می گفت خانواده پسره خسیس بودن و حاظر نبودن برام خرجی کنند اما من عین خیالم نبود.

:))))) می دونی عزیزم وقتی دوستم گفت من و تو همدیگه رو خیلی دوست داشتیم غرق خوشحالی شدم.

من با کسی بودم که منو دوست داشت.

کسی که منم دوسش داشتم.

:)))) این دوست ثاشتن برام خیلی واقعی بود.

همش فکر می کنم دارم عروس می شم. 

یه عروس شاد و خوشبخت. :))))

گرفتن دستات رو دوست دارم

لبخندت رو وقتی به من نگاه می کنی دوست دارم :)))

شاید بهم بخندی عزیزم بگی همش یه خواب بود.

:))) عزیز دلم

من دوست بودن با تو رو خیلی دوست دارم. :)))

وای زیادی بهت گفتم عزیزم. 

نکنه لوس بشی :))))))))


اهان تا یادم نرفته دوستم. این رو هم گفت که من رو با یه پسری در خواب دیده که داریم حلقه می خریم

نکته رو گرفتی عزیزم :)))))

پسره نکته اش هست

وای فکر کن زیادم سنت بالا نیست. :)))

اینقدر می ترسیدم زن یه مرد مسن بشم که نگو 

وای وای

هم سنت مناسب هست و هم رابطه بینمون یه رابطه دوستیه :)))

به نظرت این قشنگه . مگر نه ?

موفرفری من

مطمنم یه روزی میرسه من و تو بهم میرسیم.

زندگیمون قشنگ می شه :))))

یعنی بدجوری دچار خود عروس پنداری شدم تا حدی که از دوستم تشکر کردم و گفتم ایشالله عروسی تو عزیزم

تا این حد عزیزم :))))))))

شبت پر از پر های بالشی بشه که تمام طول شب 

تا صبح توی صورتت فرو بره و نزاره یه خواب خوش بری تا اینقدر منو چشم به انتظار خودت نزاری :****

هزاران بار می بوسمت مرد پر بر صورت خورده من

:********************

نظرات 2 + ارسال نظر
من شنبه 21 شهریور 1394 ساعت 09:07 http://meslehichkass.blogsky.com/

من هر شب میخونمت
به موفرفریت حسادت میکنم
لبخند میزنم و از دیدن عکس لبخند کنار وبلاگت کیف میکنم
اما واقعا سرم شلوغه
با تبلت هم نمیتونم نظر بزارم
روزت پر از خوشی

:))) ای جانم همین که لبخند میشینه روی لبات برای من کافیه.
:) منم ارزوی همچین روزهای خوب کاری دارم. که تو داری. :)))
اتفاقا تا باشه از این وقت نکردن ها.
امیدوارم حسابی وضعت توپ و عالی و.محشر بشه :)))
:****** بوس به چشات دخمل پر کار و موفق

امین جمعه 20 شهریور 1394 ساعت 23:12

سلام
«شبت پر از پر های بالشی بشه که تمام طول شب
تا صبح توی صورتت فرو بره و نزاره یه خواب خوش بری تا اینقدر منو چشم به انتظار خودت نزاری »
فوق‌العاده بود!!!!
ما هم از صمیم قلب دعا می‌کنیم این وصل فرخنده سر بگیره.

شرمنده می کنی. :)))
به قول شاعر تا باد چنین بادا :))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد