صدام کنید لیلا
صدام کنید لیلا

صدام کنید لیلا

سلام عزیزم :)......به نام خلا

سلام عزیزم

خواستم در مورد خلا وجودی ام بنویسم اینکه با ادمای بیهوده پرش نکردم تا همینجور خالی بمونه تا طبیعت تو رو سر راهم قرار بده و تو اون خلا رو پر کنی

:))))

هیچی دیگه بیشتر از این در حوصله ام نمیگنجه در مورد خلا وجودی و نحوه پر سازیش بگم. :)


بیا در مورد مسایل دیگه حرف بزنیم.

دلم خیلی برای حرف زدن با تو تنگ میشه. 

هر وقت دلم برات یه ریزه میشه میام اینجا

یعنی اخر دلتنگی های من به اینجا ختم میشه

:))

می دونی عزیزم

نه نمی دونی

اخه منم نمی دونم در چه موردی می خوام حرف بزنم

:)

بزار ببینم

اهان

:)))) می دونی موفرفری من

مهم ترین دلیلم برای لاغری به جز

جذابیت

سهولت در بالا رفتن از درخت

انجام ورزش جامپینگ

دویدن

پوشیدن لباسهای خوشگل

و.....

درشت تر شدن چشمام هست.

بله عزیزم دلم می خواد چشمام از اینم درشت تر بشه.

:))

دلم می خواد چشام به درشتی و گیرای چشای دختر خاله هام بشه. 


:) بازم نمیدونم ایا مهمه که چشم ادم چقدر درشت باشه?

سلامتی

خانواده

اینکه زندگی کردن رو یاد بگیری

اینا مهمتره 

اما گوشه ذهن من تصویر یه دختر با چشای درشت نقش بسته که در سکوت زل زده به غروب خورشید و ارامش بی نهایتی داره.

دختری که سکوتش رو هیچ چیز بهم نمیزنه

:))) نمی دونم عزیزم

توهم برم داشته اما دختر چشم درشت ساکت گوشه ذهنم رو دوست دارم.

:))

انگار سکوت در اون چشای درشت تر فریادش رساتره


حرفام ته کشید 

بروم به زندگی ام برسه

شبت خوش نازنین فرفری من :)))



نظرات 7 + ارسال نظر
خودم پنج‌شنبه 19 شهریور 1394 ساعت 01:23 http://memories-of-childhood.blogsky.com/


خیلی باحالی!
از روجیت خوشم اومد

تشکر عزیزم.
منم از وبلاگ شما خوشم اومد.
پر از خاطره است :)))

مریم بانو چهارشنبه 18 شهریور 1394 ساعت 00:05 http://www.rozhan313.blogsky.com

به نظرم وزنت همچینم بالا نیس...
قدم رو هم دکتر گرفت ، شدم 162 ! نمیدونم اون دو سانت اضافه کجا رفتههه :)))
نه منم یه قیافه معمولی دارم ، تازشم دماغمم کجه ،:))))

اگر دکتر تغذیه میری
یادت باسه ترازوهاشونم دو.کیلو چاقتر نشونت میدن تا ترازوی داخل خونه
:))
منم چهره عادی دارم.
:)) تازه یک گوشم هم کجه
اما دوسش دارم خاصم کرده :)))
هیچ چیز مهمتر از این نیست که خودت از چهرت راضی باشب.
من چند وقت طول کشبد تا بتونم به این رضایت برسم و خودم و صورتم رو دوست داشته باشم :))))

مریم بانو دوشنبه 16 شهریور 1394 ساعت 11:29 http://www.rozhan313.blogsky.com

دلایلت برای لاغری خیلی با مزه بوود...
پس جزو دسته تپلهایی..
من آدمهای تپل رو خیلییی بیشتر دوست دارمم... اصلا یه جورایی بیشتر به دل میشینن...
من 3 سال پیش یه موجود 48 کیبویی با قد 164 بودم ، یه چیز تو مایه های این مانکن های پشت ویترین... رفتم شهرستان برای پزشکی ، آب و هواش بهم ساخت و الان 60 کیلوام... تپل شدم یه کم ... تپلیم رو بیشتر دوست دارممم....
تو هم تا حدی لاغر کن که زیادی هم لاغر نشی، یه نموره تپل بمونی

من قدم 154 هست و وزنم 55
اگر بخوام مثل اونروزهای تو بشم باید بشم 38 کیلو
اما تصمیم دارم بشم 40
با توجه به استخوانبندی ظریفم فکر کنم عملی باشه.
اما خیلی لاغر بودیا
خوش به حالت :)
زمان دانشجویی همینه ادم بیخود چاق میشه. :/
اما قد تو بلنده فکر کنم بهت بیاد.
باید حسابی خوشگل شده باشی :*****

من دوشنبه 16 شهریور 1394 ساعت 08:45 http://meslehichkass.blogsky.com/

انشاله که هرچی خیر و صلاحه همون میشه
قدم خوبیه
منتظر میمونیم برای قدمهای بعدی
لطفا دیگه آدرس این یکی وبلاگ را به کسی نده تجربه ثابت کرده ها

حتما دیکه ادرس اینجا به کسی نمی دم
اما بلاگفا باز انگاری خراب شده :)

لاست استریت دوشنبه 16 شهریور 1394 ساعت 07:29 http://mehran.blogsky.com

دیالکتیکِ ویلیام کندی طور تو این پست برقرار بود یک جورهایی :)

ویلیام کندی نمی شناسم.
ممنون از تعریفت :)))

من یکشنبه 15 شهریور 1394 ساعت 09:13 http://meslehichkass.blogsky.com/

سلام و صبح بخیر
الهی هر روز عاشق و عاشق تر باشی
ای جونم به اون چشمات

سلام خانمی
:)))
شما هم هر روز عاشق تر بشی و از زندگیت کلی لذت ببری
یه عالمه خیلی بی نهایت از زندگیت لذت ببری :)))

مَن‌ها یکشنبه 15 شهریور 1394 ساعت 01:38 http://manha.blogsky.com/

چقدر پیوندهای وبلاگت پر از وبلاگهای مختلف شده...

برای این مدت خیلی هم زیاد نیست.
دوستام رو گل چین کردم. :))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد