صدام کنید لیلا
صدام کنید لیلا

صدام کنید لیلا

سلام عزیز دل :)))

سلام عزیزم

دچار حالت چسبندگی شدم. حاظر نیستم از سر جام تکون بخورم :)))

دچار عصبانیت در نوشتن شده بودم عزیزم

کلی مطلب نوشتم و هر دفعه فکر کردم چرا چنین مطالب خشنی نوشتم.

بعد با خودم می گفتم چون دلم می خواد سر به تن فلانی نباششه :)))

بعد با خودم فکر کردم اینقدرها هم موضوع مهمی نیست که بخوام سر به تن کسی نباشه.

اما بدم نمیاد کچلشون کنم :)))))))

فکر کنم خستگی یکم روم تاثیر داشته.

و بیشتر از همه از دست خودم عصبانی ام عزیزم

:)))) دلیلشم بهت نمی گم تا از فوضولی بترکی 

خلاصه اینکه این یه عالمه نوشته خشن رو پاک کردم و سعی کردم اروم باشم :))))

عزیزم خوشحالم که اینجا هستی

تمام سعی ام رو.می کنم بیشتر در جامعه حضور فعال داشته باشم تا همدیگر رو پیدا کنیم و کمتر برای مسایل بیهوده غصه بخورم :)))

زندگی به من بزرگترین نعمت ها رو داده

ممنون زندگی

راسی یادم رفته این چند وقته دختر افتاب باشم :)))

دختر افتاب دختری هست که صورتش از شادی و لبخند می درخشه :)))))

عزیزم غر زدن انرژی زیادی از ادم می گیره. 

این چند وقته حسابی خودت رو اماده کن .

چون وقتی من بیام توی زندگیت بابت غیبت طولانیت اینقدر مواخذت می کنم و غر میزنم بهت که کلا فاقد انرژی بشی :)))))

مو فرفری من .

مرد من

من حرفای شاعرانه بلد نیستم بزنم.

پس تمام غر های عاشقانه ام تقدیم تو باد :)

می بوسمت عزیزم

شبت پر از کهکشان های در حال تولد

باشد تا از صدای ونگ ونگ این نوگلان تازه پا به عرصه زندگی گذاشته کل شب خوابت نبرد

:)))))))))

اعتراضم حق نداری بکنی

تبسمت حسابی عصبانیه 

:**** 

نظرات 5 + ارسال نظر
BoBo شنبه 21 شهریور 1394 ساعت 00:05

حتی وقتی عصبانی هستی باید از این :)) استفاده کنی تو؟!

مخصوصا وقتی عصبانی ام :)))

بانو(: جمعه 20 شهریور 1394 ساعت 21:48

ینی تبسم من هروقت میام اینجا یاد جودی ابوت میفتم(((((((((:
خوشبحال موفرفری و اینهمه نامه(((((((:

خوش به حال من که موفرفری رو دارم.
:)))
ممنون عزیزم

مریم بانو پنج‌شنبه 19 شهریور 1394 ساعت 08:42 http://www.rozhan313.blogsky.com

منم گاهی زیادی خشن میشم میخوام بزنم بعضیارو بکشم ، :)))
اعصاب نداشتت تو حلقم اخهههه ، بیچاره شوووهرت که هی میخوای بهش غر بزنی
هرکی اذیتت کرد بفرستش پیش من تشریحش میکنم و خلاااص

قول بده تنهایی تشریح اش نکنی
منم شریک :)))))
تشریح موهاش با من ;)

خودم پنج‌شنبه 19 شهریور 1394 ساعت 01:29 http://memories-of-childhood.blogsky.com/

سلام

خوندن کتاب فوق العاده زیبای "از دولت عشق" نوشته کاترین پاندر رو

شدیدا به شما توصیه میکنم

یه مقدارش رو خوندم .
ممنون بابت معرفی کتاب
کتاب جالبیه :)

خودم پنج‌شنبه 19 شهریور 1394 ساعت 01:19 http://memories-of-childhood.blogsky.com/

:)))))))))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد