صدام کنید لیلا
صدام کنید لیلا

صدام کنید لیلا

سلام عزیز قند پهلو :***

سلام عزیزم

برات چای ریختم تا با حرف بنوشیم

عزیزم 

مرد من

همسرم

من می تونم با یه لیوان چای و کمی لبخند خستگی رو از تنت بیرون کنم اما افکار بیهوده یا خلق و خوی ات رو نمی تونم با هیچ چای حرف پهلوی عوض کنم.

:)) عزیزم می دونم خیلی مواقع در زندگیمون خیلی راه ها هست که من می دونم اشتباه می ری یا خیلی حرفا و افکار هست که می دونم درست نیست.

یا رفتارهای ازت سر میزنه که ناراحتم می کنه.

اونوقت تکلیف من چیه?

تو شخصیت خاص خودت رو داری.

منم شخصیت خاص خودم رو دارم.

مسخره است عزیزم

:))) افکار من مسخره است.

می بینی دنبال راه حلم. :))

دنبال راه حلی برای وقتای که من و تو,  افکار و روحیاتمون با هم نمی خونه.

:))) شاید برای همینه که زن و مرد روحیاتشون با هم فرق داره. برای زیر یه سقف باقی موندن و همدل بودن این تفاوت لازمه.

کیف کردی موفرفری من, دارم خودم رو قانع می کنم.

.....

دیشب با دوستم حرف میزدم عزیزم

از استرسی می گفت که مواقعی که خواستگارداره بهش وارد میشه. می گفت که هیچکدوم اون ادما اونیکه می خواسته نبودن.

موندم بی خواستگاری بدتره یا استرس خواستگارهای مکرر داشتن.

:) نمی دونم چرا اما طبیعی نیست. بهش حسودی نکردم که یک عالمه خواستگار داره.

به اومدنت ایمان دارم عزیزم :)) شاید ساده لوحانه باشه.

حتی نیومدنت هم مظطربم نمیکنه.

می دونم میای اینو ارامش درونم میگه.

قراره بیای و دوستم داشته باشی و همسر غرغروت رو  کلی لوس کنی.

:))) دلتنگتم

می دونی عزیزم دلم می خواد منم در انتخاب تو به عنوان همسرم سهمی داشته باشم. یه رابطه عاطفی دو.نفره بینمون باشه. :)

فقط این وسط نمی دونم چه چیزی اینهمه سال بین رسیدن من و تو به هم فاصله انداخته

دوستت دارم عزیزم :)*******

نظرات 2 + ارسال نظر
مریم بانو جمعه 13 شهریور 1394 ساعت 00:26 http://www.rozhan313.blogsky.com

من منتظر اون روزیم که بیای وبلاگم و ادرس بذاری بیام شیرینیت رو بخووورم

:))) وای گفتی.
فکر کنم عروس نازی بشم. :))
اما مریم خانم به نظرم یه عروس محشر میشه :)))
وای مریم نمی دونی یه بار مدل عروس شده بودم. کلی ارایشم کرده بودن.
فقط پیشونیم ارایش نداشت.
:///
یعنی فکر می کردم پیشونیم جدا از باقی اعضای صورتمه.
شده بودم عین فضای ها.
:/
خودم رو نمی شناختم
تقمیم گرفتم وقتی عروس بشم نزارم اینقدر ارایشم کنند :)))

من پنج‌شنبه 12 شهریور 1394 ساعت 12:32 http://meslehichkass.blogsky.com/

تبسم جان
چقدر خوبه که به اومدنش ایمان داری
من دوستی دارم که از اومدن همسر ناامید شده و کل زندگی را تعطیل کرده
خیلی براش غصه میخورم و کاری براش از دستم بر نمیاد
وقتی تو را میخونم لبریز شادی میشم
بیشتر تلاش کن
کار پیدا کن
بیشتر تو اجتماع باش
دایره دوستات را وسیع تر کن
و همیشه شاد باش

دیروز یه جمله جالب خوندم. ما نمی تونیم ادما رو تغییر بدیم اما نحوه نگرشمون به ادما رو می تونیم تغییر بدیم. یه چیزی توی همین مایه ها بود. :)))
منم نمی تونم به موفرفری بگم زودتر بیاد.چون نمیدونم کجاست:)
اما می دونم یه گوشه دنیا یه موفرفری هست که , موفرفری منه و اونم منتظر منه :)))
موفرفری مهربون و قوی و دوست داشتنی من :)
برای دوستتم ارزو.می کنم به مردی که ارزوش رو داره برسه. :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد