صدام کنید لیلا
صدام کنید لیلا

صدام کنید لیلا

تقدیم به روح پرفتوح بلاگفا :)))

بلاگفای عزیز سلام

منو می شناسی?

من یکی از چندین نفری ام که در بلاگفا وبلاگ داشتم.

:))) زدی خاطرات دو سال از زندگیم رو سوزوندی.

بلاگفای عزیز, من اولین وبلاگ زندگیم رو در بلاگفا ساختم.

وبلاگی که در عرض 4 سال فقط 1500 خواننده داشت.

اما هیچ کدوم اینا مهم نیست.

من برای ساختن تو خیلی هیجان. داشتم.

چون فکر می کردم داشتن وبلاگ جرمه :))))

اولین وبلاگم رو به عشق این ساختم که دخترم , شادی من

وقتی می خونتش ببینه مامانش در دوران زندگیش چه کارها و عاشقی ها که نکرده.

بگذریم که بنده متخصص عدم تحرک در گذران زندگی ام :)

بلاگفا به من اجازه نوشتن نمی دی.

مدام خراب می شی.

می دونی بلاگفا , وقتی فهمیدم خراب شدی و اسقاط به فال نیک گرفتم و اومدم بلاگ اسکای و یه وبلاگ اینجا ساختم.

اینجا شد خونه من درون نت

:))) دوستای زیادی پیدا کردم.

چند نفرم اینجا خواستند در مورد ازدواج باهاشون فکر کنم. اما چون اینجا منو کاملا می شناسن بیخیال شدم. :)

می دونی بلاگفای عزیز

به روح اعتقاد داری?

به فتح چطور?

ای تو روح پرفتوحت بلاگفا, من در بلاگفا یه کسی رو داشتم که برام خاص بود. یه خواننده خاص

تو اون خواننده خاص رو ازم گرفتی

ای تو روحت بلاگفا با اون فتوحات :)))))

می دونی بلاگفا , تو خونه من بودی. یه خونه اختصاصی در نت

:))) تو یه خونه بدون مهمون بودی. بدون خواننده 

من با تو نوشتن رو شروع کردم اخه چه جوری دلت اومد گند بزنی به خاطر ات دو سال زندگی من.

ای سوپ پای مرغ توی حلقت بلاگفا :///

ای گند بزنند به تمام دو نفرهای که من با تو داشتم بلاگفا :////

ای خاک .... بلاگفا :///

نظرات 7 + ارسال نظر
مهرنوش سه‌شنبه 31 شهریور 1394 ساعت 01:19 http://www.khurshidejavedan.blogsky.com

بسیار موافق....خاک بلاگفا..
ولی هنوزم دلم براش تنگ میشه

منم دلم برای بلاگفا یه ریزه شده. :)

morteza دوشنبه 30 شهریور 1394 ساعت 11:17 http://bds.blogsky.com/

سلام
بلاگفا معلوم نیس برا چی این بلا ها سرش می آد . یا از مدیریته که بعید بدونم آخه طرف ده ساله این سایت رو داره یا واقعا مشکلات فنی غیر قابل اجتناب داره یا هر چیزه دیگه ای . مهم نیس.
منم وبلاگ قبلیم با مطالبشون که خیلی هم دوسشون داشتم تو بلاگفا نابود شدن . خیلی برا از دست دادنشون ناراحت شدم اما چاره ای نیس .

شما را در پیوندهام قرار دادم

:)) خاطرات. دو سال ارشدم به کل نابود شد. خاطرات عشق و دوست داشتنای این دو سال ...
داستانام را بگو :/

مریم بانو یکشنبه 29 شهریور 1394 ساعت 19:47 http://www.rozhan313.blogsky.com

بلااااگفا بلاااگفاااا ننگ به نیرنگ توووو!!!
خوب شد خیلیییی زود کوووچ نمودم...

واقعا بازم کوچ کردیم خوب شد.
من یه مرد خنگی در بلاگفا داشتم.
:)) هرزگاهی به بلاگفام به خاطرش سر می زنم

امین یکشنبه 29 شهریور 1394 ساعت 19:21

سوپ پای مرغ o-O
پس بلاگفا خودش رو به فنا داد تا شما بیای اینجا بنویسی و خواننده‌های بیشتری پیدا کنی. روح ایثارگرت پر فتوح بلاگخان.

سوپ پای مرغ رو.می شه به لیست غذاهای دلبرانه اضافه کرد.
هوش رو از سر ادم می پرونه ;))))

m شنبه 28 شهریور 1394 ساعت 22:55

داشتم وبلاگم رو چک میکردم یکهو با متن باحال بلاگفای لعنتی برخورد کردم خیلی خوشم اومد چون منم از بلاگفا به بلاگ اسکای امدم حاصل چند ماه کار حرفه ای تو زمینه خودم رو بر باد داد.
راستی یک کم فضولی هم کردم و دو سه تا از موضوع هات رو خوندم
باید بگم من پسرم و درباره عشق دانشجویی زیاد غصه نخور .
دانشجو پولش کجا بود که بخواد ازدواج کنه میدونی یه ازدواج ساده چقدر پول میخواد اغلب افرادی که تو محیط دانشگاه هستن تکامل عقلی ندارن و سرد و گرم زندگی نچشیدن.مرد زندگی اونیه که اول سرکار باشه.
همون بهتر که اینجوری میخواستی آشنا نشدی. صادقانه گفتم.
دختر کم تجربه و احساساتی
با وبلاگت خوش باشی

ادم جالبی هستی.
:)) موفق بااشی

هاله بانو شنبه 28 شهریور 1394 ساعت 22:45 http://misshaleh.blogsky.com

سلام بانو
من هم در غمت شریکم ...
این بلاگفا کاری با ما کرد که شومینه با عکسای عاشقانه نکرد

شومینه رو خوب اومدی :)))

هلیا شنبه 28 شهریور 1394 ساعت 22:43 http://tanhaa001.blogsky.com

سلام منم بلاگفا وب داشتم
اومدم اینجا هم وب زدم ولی به نظرم بلاگفا خیلی بهتر از بقیه است
ولی این مدت با خرابی های طولانیش واقعا عذابمون داد

هیجا خونه ادم نمیشه.
بلاگفا خونه من بود. :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد