صدام کنید لیلا
صدام کنید لیلا

صدام کنید لیلا

سلام عزیزم :)))

سلام عزیزم

ما زنها عجیبم مگر نه?

البته از دید شما مردا

:))))

از دید ما زنها هم شما مردا عجیبید :)

اصلا نمی دونم اگر زنها نبودن شما مردا زندگیتون چه شکلی می شد? 

فکر کردن بهش حتی سخت و وحشتناکه

فکر کنم هنوز درون غارها زندگی می کردین 

اونوقت تو موفرفری عصر حجری من می شدی :))))

موفرفری من

کاش شما مردا می دونستین از زندگی چی می خواین.

:)) بعضی اوقات زنای سر راه زندگیتون قرار می گیرن که فرشته اند اما شما سر همین ندونستن به راحتی ازشون می گذرید. 

:)))

مرد من

عزیزم شبت خوش :***

نظرات 2 + ارسال نظر
مریم بانو یکشنبه 29 شهریور 1394 ساعت 19:59 http://www.rozhan313.blogsky.com

مردها اکثرا خنگن
اصلا نمیفهممشوون

:))) منم نمی فهمشون.

ali شنبه 28 شهریور 1394 ساعت 21:23 http://khoshfekr.blogsky.com/

اگر زنها نبودند الان به جای پراید هواپیمای شخصی و اتوبان های هوایی سوار می شدیم. حالا هواپیماهای یه بار مصرف رو نمی گم که ممکنه مغزت سوت بکشه.

فکر کنم هواپیمای یکبار مصرفتونم کیفیت مشابه پرایدتون داره.
:))) به گمونم با این تکنولوژی که گفتید فقط میشه عروج کرد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد