صدام کنید لیلا
صدام کنید لیلا

صدام کنید لیلا

سلام جانم :)

سلام مرد جان

:)))

مرد من , عزیزم

دارم یه فیلم می بینم دختره اینقدر مغرور بود که نگو و نپرس :)

تند تندم مردای پولدار و مهربون و خوشگل :))))

پشت سر هم زنجیروار عاشقش می شدن.

بعد من بنده خدا میرم خیابون این مردا هستند که تستر عطر به ادم میدن و می گند خانم عطر نمی خواین?

همیشه خدا هم تکه جمله شون اینه خانم مهربون شما عطر نمی خواین? :/

اولین بار که این پسر عطری ها این جمله رو گفتن .گفتم. شاید اشتباه گفته

بعد دیگه از بغل هر عطر فروشی رد می شم اینو بهم می گند 

خانم مهربون :)

 دوستامم همینجور هی می گند خیلی مهربونی .

:))))

دیگه عادت کردم عطریا بگند خانم مهربون عطر نمی خوای.

منم بی ادب بی ادب برگردم توی دلم بگم. مهربون و درد و زهرمار :)

اخه مو فرفری من. مهربونی منو به جای نرسونده

زندگیم همینه که هست

کاش دختر خودخواه و مغرور بودم نه خانم مهربون

:)))

هیچ مردی عاشق دختر مهربونی که خودخواه و مغرور نیست و پولدارم نیست نمیشه.

مگر اینکه موهاش موفرفری باشه :)))

البته لازم به ذکر هست که من یه بخش غر زننده منطقی هم دارم که فقط برای مسایلی که مهمه و منطق ایجاد می کنه غر میزنم. :)))

الانم دلم می خواد غر بزنمم

وجودش رو داری اعتراض کن :)

اینقدر غر می زنم به جونت که بغلم کنی و بگی من یه غرغروی دوست داشتنی هستم. :)))

دوستت دارم

برو بخواب

خواب ببینی , خواب خوش خوش

 :******

نظرات 4 + ارسال نظر
BoBo پنج‌شنبه 26 شهریور 1394 ساعت 00:25

اتفاقادیروز یکی از همین عطر فروشا که میکشوننت داخل مغازه و میگن فقط نظرت رو راجع به عطر بهم بگو و نمیخواد بخری با همین بهونه منو کشوند تو مغازه!! بعد که به خودم اومدم یه عطر خریده بودم!! البته خوش بو بود عطرش!بعد که داشتم عطر میخریدم به فروشنده گفتم خعلی بیشوووری! دقیقا به همین غلظت! یه نگاهی کرد و گفت چرا؟ گفتم آخه من اصن قصد خرید عطر نداشتم ولی خریدم! بعد خندید!
خلاصه اینکه زیاد به کاسبا دقت نکن ;)

:))) یه اقای مهربون دیده بود.
این عطریا که دیگه شورش رو در اوردن.
بعضی هاشون رسما متلکم می گند :))
شغل عجیبیه به نظرم

مریم بانو چهارشنبه 25 شهریور 1394 ساعت 09:00 http://www.rozhan313.blogsky.com

مردا زنای مهربون دوس دارن اتفاقا که..
تا حالا عطری ها به من نگفتن مهربون
حالا چ فیلمی بود ؟

فیلم برگریزان. از شبکه جم ماهواره

:))

نازی چهارشنبه 25 شهریور 1394 ساعت 00:15

Akheee mehrabune dusdashtaniii:-****

ممنون عزیزم :******

sima سه‌شنبه 24 شهریور 1394 ساعت 21:35 http://flower-ss.blogsky.com

می دانم چشمانت با من چه میکند

فقط وقتی که نگاهم میکنی

چنان دلم از شیطنت نگاهت می لرزد

که حس میکنم چقدر زیباست

فدا شدن برای چشمهایی

که تمام دنیاست



یه سری به وب ما هم بزن
تبادل لینک

:****

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد