صدام کنید لیلا
صدام کنید لیلا

صدام کنید لیلا

از نیمرو و هزار رو تا شوهر

یادمه زمانی که هنوز حتی نوجوان هم حساب  نمی شدم. مادر بزرگم ازم پرسید لیلا، نیمرو بلدی بپزی؟

و من جواب دادم بله ^_^

مادربزرگم در ادامه صحبتشون گفتن، یه دختری به پدرش گفت: بابا من از نیمرو تا هزار رو بلدم بپزم، شوهرم بده. 8-)

و این جمله من رو به عنوان یک نوجوان، خیلی به فکر فرو برد. 

سالهاست به این جمله فکر می کنم. و حتی یه پوشه در اینستا دارم و هر چی روش درست کردن تخم مرغه اونجا ذخیره می کنم.

و هنوزم که هنوزه برام سواله چه جور می شه تخم مرغ رو به هزار روش پخت (^_-)

و خیلی تلاش می کنم روشهای پخت مختلف تخم مرغ یاد بگیرم. 

الانم با  تخم مرغ به همون روش سنتی، نیمرو درست کردم و نوش جون کردم.


پ. ن: موفرفری دوست دارم به اندازه هزار روش پخت تخم مرغ، حتی بیشتر ^_^

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد