صدام کنید لیلا
صدام کنید لیلا

صدام کنید لیلا

12 دی 1401

12 دی 1401

سالها قبل یه وبلاگی می خوندم که یک دختر مجرد نوشته بود. و مدام سر خدا غر میزد که چرا تقدیرش این هست. 

خودم الان یه وبلاگ دارم. یه وبلاگ که از دلدادگی خودم به معشوق خیالی م میگم. 

ایا دلم می خواد در حال حاظر عین اون دختر مجرد، غر بزنم؟ 

در حال حاظر حس دلتنگی شدید دارم برای معشوق خیالی م. و همینطور خواب الودگی. 

حسی برای غر زدن نیست اما یه دوست داشتن زیاد ته دلم لونه کرده. 

دوست دارم. 

هر بار که به این وبلاگ میام. این دلتنگی هست که من رو به اینجا کشونده. میام که بگم دوست دارم. 

چند سال قبل با خودم می گفتم 40 سالم که شد دست از دوست داشتن تو می کشم. واقعیت باور می کنم و دست از خیال پردازی می کشم. 

40 سالم شده. با خودم می گم 42 سالم که شد دست از دوست داشتن تو می کشم. دیگه در موردت خیال پردازی نمی کنم. 

پلک هام از شدت خواب روی هم داره می افته. به زور چشام باز نگه داشتم و دارم به دوست داشتن ت بعد 42 سالگی فکر می کنم. 


نظرات 4 + ارسال نظر
امین دوشنبه 19 دی 1401 ساعت 23:12

ای بابا! پس اون مرد موفرفری آخرشم نیومد؟! ولی شما هنوز دست به قلمی. ماشالله به این همت

نه هنوز نیدمده متاسفانه

مریم سه‌شنبه 13 دی 1401 ساعت 18:15 http://Saghf.blogsky.com

چقدر خوب نوشتید ،،با بغض دوبار مطلب رو خوندم ...عشق مقدسه نگهش دار حتی اگر وصالی نباشه ...

mr-ivan سه‌شنبه 13 دی 1401 ساعت 11:41

سلام
وقت بخیر
این دوری که دوست داشتنو زیباتر میکنه
منم با اینکه دختری که میشناختم رو دوست داشتم اون موقع زیاد براش دلتنگ بودم
هی میرفتم جاهای قبلی شاید ببینمش
اما میدونستم اون اهل و ساکن اون شهر نیست
با اینکه 18 ساله ندیدمش ولی دوسش دارم
میدونم اگه بود اینقد براش دلتنگ نبودم

حیف که ادرس وبلاگتون نبود. وگرنه به وبلاگتون سر میزدم

لیلی دوشنبه 12 دی 1401 ساعت 23:24

چه خوب نوشتی! راستش این جوری نیست گمونم که تو تقدیر همه عشق باشه و لازم هم نیست عاشق بودن.مهم دوست داشتن زندگیه. برای خیلیهامون انتظار رسیدن عشق واقعی هدف میشه. چیزی که شاید وجود هم نداره

:) عشق واژه غریبی هست. نمیشه توصیفش کرد، باید زندگیش کنی تا حسش کنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد