صدام کنید لیلا
صدام کنید لیلا

صدام کنید لیلا

برای مدت طولانی با دوستام خداحافظی کردم.

بعد مدتها حدود 17 سال دوستی، با دوستام خداحافظی کردم. 

چون دوست نبودن. 

فعالیتم رو در همه شبکه های مجازی لغو می کنم. 

من می مونم و حوضم

و نوشتن

امیدوارم با نوشتن ذهنم اروم بشه

و یاد بگیرم خیلی چیزهای که بلد نبودم. 

28 شهریور 1401

برای بار دوم تنها شدم :) 

نظرات 4 + ارسال نظر
دنبال کننده قدیمی جمعه 1 مهر 1401 ساعت 22:44

سلام
من از سال ۹۵ ک باهات و این وبلاگ اشنا شدم
خیلی از پست هات رو خوندم و برا بعضیا کامنت گذاشتم
من واقعا تحسینت میکنم..خیلی روح بزرگی داری
امیدوارم موفرفری بلخره برسه بهت..و خوشبخت شه
کاش میشد ادرس یه شبکه اجتماعیتو میذاشتی..البته این پست نوشتی ک همرو لغو کردی
امیدوارم موفق باشی

6 سالللللللل
ممنون دوست عزیز. نمی دونستم هنوز ادمای دوست داشتنی وجود دارن که من رو یادشونه.
با ارزوی بهترینها برای شما

تیلوتیلو دوشنبه 28 شهریور 1401 ساعت 13:11 https://meslehichkass.blogsky.com/

خوش امدی
امیدوارم بهترینها در انتظارت باشن
تجربه ها گاهی دردناک و سخت هستند ولی تجربه هستند
انشاله که روز به روز شادتر زندگی کنی و دوستای زیادی دور و برت داشته باشی

ممنون تیلو تیلو عزیزم
خیلی ارزوهای خوبی برام کردی
برای تو هم بهترینها رو ارزومندم

سلام دوشنبه 28 شهریور 1401 ساعت 08:58

لیلا لیلا لیلا لیلا رو بردن لیلا

لیلا لیلا لیلا لیلا رو بردن لیلا

سیاه چشمون بلند بالا رو بردن لیلا …

بیا جانا بیا جانانه ی من بیا

لیمو دوشنبه 28 شهریور 1401 ساعت 08:29 https://lemonn.blogsky.com/

فکر میکنم جمله دوم داره دقیقا نشون میده که کارت چقدر درست بوده :))))
موفق باشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد