صدام کنید لیلا
صدام کنید لیلا

صدام کنید لیلا

26 یا 27 شهریور 1400

کاش جات رو می دونستم

می اومدم بغلت می کردم.و بوس ت می کردم. 


نظرات 3 + ارسال نظر
Baran سه‌شنبه 12 مهر 1401 ساعت 18:11

قربون قدم تون عزیز دل نشینم.

فدا مدا عزیزم

Baran دوشنبه 28 شهریور 1401 ساعت 06:47

آدرس وبلاگ م توی پیوند های وبلاگ شما هست کهمن همین جا،توی بلاگ اسکای هستم. والبته یک سال و خورده ایِ از رشت به خونه باغ کوچ کردم و دل ام به شدتتتتت تنگه
تو کجا بودی عزیزم؟
خوشحالم دیدم تون.

ادرس وبلاگت پیدا کردم. رفتم وبلاگت اما نمی تونم قسمت نظردهی وبلاگت پیدا کنم و نظر بدم.
نمی دونم شاید مدت طولانی از وبلاگ نویسی دور بودم. برای همین یه چیزای یادم رفته.

خونه نو مبارک عزیزم

Baran یکشنبه 27 شهریور 1401 ساعت 21:40

سلاااام،خوشحال ام اینجا رو به روز کردین.اجاق دلتون گرم و
چراغ خونتون روشن

باران تو کجایی
کاش لینک وبلاگت می ذاشتی بهت یه سر می زدم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد