صدام کنید لیلا
صدام کنید لیلا

صدام کنید لیلا

فقط اومدم اینجا تا برات بنویسم در تاریخ ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰

هنوز منتظرتم و چیزی از این حجم دوست داشتن کم نشده.

خیلی سال هست که برات می نویسم 

و منتظرم 

نزدیک ۴۰ سالم شد 

ده ساله که چشم انتظارم 

ده سال 

و هر بار به خودم می گم که این چه انتظار مضحکی هست که می کشی.

سنی ازت گذشته لیلا.

توی این سن باید دیگه بدونی برات دیر شده.

اما دلم سن و سال نمی شناسه عزیزم.

هنوز هم به شادابی و سرزندگی همون ده سال قبل منتظره.

ده سالگی انتظارمون مبارک مرد من.

دوست دارم.و هر روز و هر شب به یادتم

نظرات 1 + ارسال نظر
تیلوتیلو سه‌شنبه 28 اردیبهشت 1400 ساعت 09:42 https://meslehichkass.blogsky.com/

لیلای قصه های عاشقانه سلام
شاید راهی که انتخاب کردی راه درستی نیست که تا حالا تو رو به هدفت نرسونده
گفتم شاید
دارم نظرات خودم را میگم
شاید باید هدفت را عوض کنی
شاید باید راهت را عوض کنی
شاید باید یه تلنگر به خودت بزنی
هزارتا شاید که باید یکی یکی بررسی بشن
ولی ده سال مدت کمی نیست... یه عمره
پس بهتره قبل از اینکه یه دهه دیگه هم بگذره یه بررسی درست حسابی بکنی
چون سالهاست باهات دوستم و از روی دوستی این حرفا را زدم امیدوارم ناراحتت نکنه

عزیزی عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد