صدام کنید لیلا
صدام کنید لیلا

صدام کنید لیلا

حسودی م میشه

با دوستم حرف میزنم.

خواهرش تازه عروس شده.

می گفت امروز دامادشون  آمده منزلشون و امسال خواهرش عروسی می کنه.

با خودم گفتم خدایا، انگار من بهر تماشا این دنیا اومدم.

چرا من ازدواج نمی کنم؟

 چقدر بده آدمیزاد حسود باشه.

به دوستم تبریک گفتم و باز حسرت خوردم.

یاد تمام عروسهای افتادم که در جریانشون بودم و چقدر به تک تک شون حسودی کردم.

چندین سال این حس بد رو داشتم  و دارم و خواهم داشت .

دلم یه همسر. به همراه. یه همزبون، یه هم نفس می خواد.

چقدر دلم برای بودن در کنار یک نفر تنگ شده.

فایده به دنیا اومدن انسان های مثل من چیه؟

دلم زندگی می خواد خدایا 

باید برم.

برم از سر چشمه آب بیارم.

شاید مرد من ،سر چشمه منتظرم باشه 

۳۰ بهمن ۱۳۹۹ 

نوشته شده توسط یه لیلای حسود 







نظرات 2 + ارسال نظر
مراد پنج‌شنبه 30 بهمن 1399 ساعت 21:15

لیلا خانم زیاد حسودی هم نکن ازدواج آش دهن سوزی هم نیس البته بد نیس همه تجربه اش داشته باشن اما چندان ارزشی هم نداره
باور کن اونایی که ازدواج کردن به مجردی شما هم حسادت میکنند شک نکن
یادمه همیشه داییم میگفت وقتی تریاک میکشم یه عده حسودی میکنن اگه نکشم بازم یه عده حسودی میکنن!
باور کن دنیا اینجوریه بگرد ببین چند نفر به تجرد شما حسادت میکنن
شب خوش

حسودی خودمه
دوست دارم حسودی کنم

امیر پنج‌شنبه 30 بهمن 1399 ساعت 20:57 http://dashtemoshavvash.blogsky.com

سلام
وقت بخیر
امیدوارم به آنچه دوست دارید برسید

به همچنین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد