صدام کنید لیلا
صدام کنید لیلا

صدام کنید لیلا

۴۰۱ نامه

۴۰۰ تا نامه تا حالا برات نوشتم.

اینم نامه ۴۰۱ هست.

امروز موهام رو بعد سالهای زیادی پسرونه زدم.

شاید ده سال بیشتر هست که موهام همیشه بلند بوده.

خسته م و خوابم میاد 

اما باید باهات حرف بزنم.

دبیرستان که می رفتم. مکالمه دو تا دختر رو شنیدم. با هم عهد بستند تا زمان ازدواج شون موهاشون رو کوتاه نکنند.

نمی دونم چی شد که دلم خواست منم عضو نامریی این عهد و پیمان باشم.

سالها گذشت و من بارها موهام رو کوتاه کردم.

تا اینکه با خودم گفتم ، الان وقتش هست منم وارد این پیمان بشم و تا زمان ازدواجم موهام کوتاه نکنم.

موهام بلند بلند شد. شاید هرزگاهی  یه چند سانتی متری موهام میزدم. اما همیشه بلند بود.

تا رسیدن به امروز ۲۲ دی ۱۳۹۹ 

و موهام کوتاه کردم.

من زیر عهدم زدم. 

فقط انتظار فرسوده م کرده بود.

الان شادترم. موهای کوتاه بهم میاد. زیبای خاصی بهم داده.

فکر کنم با موهای کوتاه راحت تر میشه منتظر موند. حداقل سبکترم.






نظرات 4 + ارسال نظر
سید محسن دوشنبه 27 بهمن 1399 ساعت 15:24

هیچ کس نمی تواند در انزوا زندگی کند..میتواند زنده بماند

:) ممنون

مترسنج جمعه 10 بهمن 1399 ساعت 21:42 http://dar300metri.blogsky.com

آینده رو نباید به گذشته گره بزنیم....
کاش یادمون نره

ممنون دوست خوبم
خوندن پیامهاتون خوشحالم می کنه

Baran سه‌شنبه 23 دی 1399 ساعت 00:03

مبارک باشه عزیزم

ممنون

دلسوختگان دوشنبه 22 دی 1399 ساعت 23:48 https://dlsokhthgan4000.blogsky.com/

موهای کوتاه
سخنها دارد
هر تار مویی که کوتاه شود
گلایه ها دارد
از روزگاری که روزگار نیست
از تهی دستانی که نوازشگر نیست
از قلبی که عاشقانه شیدای موهای بلند نیست
آری..
موهای کوتای ..تو..
سخنها دارد با .. ؟! ..

شاد و باطراوت باش مهربان

ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد