صدام کنید لیلا
صدام کنید لیلا

صدام کنید لیلا

چی می تونه از عاشقانه های دو نفر خسته کننده تر باشه؟

همسرم بهترین دوست من سلام.

عاشقانه نوشتن و خواندن اون برای بقیه خسته کننده و ملا ل آور هست.

حق میدم بهت اگر خوندن این نوشته ها ،خسته ت کنه.

خودمم عاشقانه  نمی خونم 

اهل عاشقانه نوشتن هم نیستم.

اینایی هم که می نویسم از سر دلتنگی هست وگرنه من کجا و شعر و شاعری و عاشقانه نوشتن کجا؟

می بینی عزیزم،از دست خودم همیشه در عذابم.

خودم رو باز خواست می کنم.

همسرم 

۵ سال از تاریخی که این وبلاگ رو ساختم گذشت.

و تو :) لاکپشت ترین مردی هستی که دیدم










نظرات 2 + ارسال نظر
تیلوتیلو شنبه 15 آذر 1399 ساعت 09:31 https://meslehichkass.blogsky.com/

انشاله که از راه میرسه و عاشقانه هات واقعی و پررنگ و پررنگ تر میشه

ممنون
ممنون عزیزم

محمود شنبه 15 آذر 1399 ساعت 00:37

کمی خوندمت
یاد کتاب فالاچی افتادم
اوریاانا رو می گم
نامه ای به کودکی که هر گز زاده نشد
دلت قرص و محکم
دنیا چیزهای مهمی داره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد