صدام کنید لیلا
صدام کنید لیلا

صدام کنید لیلا

همسر من بهترین دوستم

سلام 

سلام به کسی که شجاعت زند گی داره .

امروز نقاشی کشیدم. خندیدم و پرچم خودم رو با شادی تکون دادم 

امروز برای اولین بار گفتم ،من خودم رو دوست دارم.

گفتنش عجیب بود. 

و برای بار چندین هزاروم، وسوسه شدم بیام اینجا برای همسرم بنویسم.

وقتی به واژه همسر فکر می کنم تنها واژه ای که هم تراز با اون به ذهنم میاد،دوست هست.


همسر من بهترین دوستم 

نظرات 2 + ارسال نظر
تیلوتیلو جمعه 14 آذر 1399 ساعت 21:23

همسر از یک دوست هم فراتر هست
اما باید باد بگیریم اول خودمون را دوست دهشته باشیم و یادمون بماند هیچکس جز خودمان نمیتوانیم به خودمان کمک کنیم

:)) من خودم رو دوست دارم
جمله عجیبی هست
اما تکرارش حس خوبی به آدم میده

ولی جمعه 14 آذر 1399 ساعت 00:55 https://book-market.blogsky.com/

عالی بود.خوش باشید

ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد