صدام کنید لیلا
صدام کنید لیلا

صدام کنید لیلا

سلام الهام جان و سلام تمام دوستای خوبم

 مدتیه که یک جای دیگه می نویسم. 

خوب هنوز از موفرفری خبری نیست که نیست :)

اینجا رو نبستم تا اگر روز پیداش شد. بیام بهتون خبر بدم که بلاخره مرد من هم اومد :))

مرد زندگی من

27 دی 1396

نظرات 5 + ارسال نظر
بهناز پنج‌شنبه 19 بهمن 1396 ساعت 18:52

سلام. من یه سالی شاید باشه که وبلاگتون را دیدم. وبلاگ جالبیه واقعا
منم خواهرم سه سال از شما کوچیکتره ولی انگار خیلی دنبال زندگی هدفمند نیس
ایشالله که خوشبخت باشین

ممنون الهام جان
امیدوارم خواهرتون به خواست قلبی اش برسه.

امین سه‌شنبه 17 بهمن 1396 ساعت 20:06 http://azinghabil.blogsky.com/

تبسم عزیز دل :) چقد خوندن وبلاگت آدم رو آروم می‌کنه. تو فکر بودم با یه ناشر که می‌شناسمش صحبت کنم و گزیده وبلاگت رو به صورت کتاب چاپ کنم. از بس حس واقعی توش داره. از بس لطیفه. حال دل خرابم یه خورده بهتر شد امشب.

سلام اقا امین
اگر مایل هستید اینکار رو انجام بدین.
امیدوارم حال دل چند نفر رو حداقل خوب کنه. :)
شما همیشه به من لطف داشتید :)))

Baran یکشنبه 1 بهمن 1396 ساعت 15:28 http://haftaflakblue.blogsky.com/

سلام بر شما تبسم بانوی عزیز
ان شاءالله مردزندگی درمسیررسیدن به تبسم بانو هست و
همین روزا میایین بهمون خبرمیدین؛بلاخره موفرفری اومد
( جمیعا جیغ دس هوراااا )

سلام باران جان
موفرفری فعلا ازش خبری نیست.
:))

الهام یکشنبه 1 بهمن 1396 ساعت 00:09

عزیز دلم
هرجاکه هستی شاد و موفق باشی
منتظر شنیدن خبرهای خوب هستم
ایشالا به همین زودی ها

سلام
ممنون الهام جان... امیدوارم به شما هم خبرهای خوبی برسه :****

تیلوتیلو پنج‌شنبه 28 دی 1396 ساعت 10:19 http://meslehichkass.blogsky.com/

خب آدرس جدید را میدادی تا ما هم بیایم بهت سر بزنیم

سلام تیلو جانم
تصمیم گرفتم قیمه ها رو نریزم رو ماستها :)))
دوباره فعال میشم اینجا
دلم برای تک تکتون تنگ شده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد