صدام کنید لیلا
صدام کنید لیلا

صدام کنید لیلا

زندگی

سلام عزیزم

امروز یه مطلبی خوندم برام خیلی خنده دار بود. 

نوشته بود" یکم دیگه مجرد بمونم،  بازنشسته می شم."

:)))

چندروز پیش هم رفته بودم واکسن انفولانزا بزنم. 

دختر تزریقاتچی ازم پرسید مجردی؟؟؟

گفتم بله

گفت خوشبحالت، منم قبل ازدواج فکر می کردم شوهر کردن خیلی اتفاق خاصیه، الان پشیمونم

همه آزادیهای ادم ازش می گیرن و محدودت می کنه. 

می دونی مرد من

یاد تو افتادم

یاد نوشته هام برای تو

یاد اینکه ازدواج کردن به نظرم چقدر دور و محال میاد

اینکه چقدر بودن کنار تو رو دوست دارم. 

یعنی اگه ازدواج کنم. 

بودن کنار تو برام لذت بخش نیست. 

ایا بودن با تو برام حکم محدودیت پیدا می کنه. 

قراره تو چه نوع مردی باشی؟

قراره من چه نوع زنی باشم یا بشم؟ 

امیدوارم در زندگی مان احترام  و محبت جریان داشته باشه

و من یک زن عاقل و مدیر و مدبر در عین حال پر محبت باشم

و تو صبور و مهربان و مدیر و مرد زندگی من باشی. 

دوستت دارم عزیزم:، ***

نظرات 1 + ارسال نظر
بهامین جمعه 28 مهر 1396 ساعت 00:27 http://notbookman.blogsky.com

من هم ازاین سبک و سیاق یادداشت ها دارم.

ان شالله زندگی تماما با عشق را تجربه میکنی و درانتظارته

زندگی
برای اینکه زندگی با عشق تجربه کنم دختر درون ایینه باید بخنده و شادتر زندگی کنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد