صدام کنید لیلا
صدام کنید لیلا

صدام کنید لیلا

نبودنت را تماما در اینجا پرسه زدم

سلام مرد من

خنده هام و دلتنگی هام رو اینجا گذروندم. 

هر وقت نبودنت به دلم فشار اورد. اینجا اومدم و نو‌شتم. 

دلم بودن می خواست 

دیگه نمی خواستم بیش از این تخیلت کنم. نوشتم تا واقعی بشی برام.

الانم دلتنگم

دلتنگ سالهای که نبودی و سالهای که ممکنه نبا‌شی.

راستش بخوای خودم و کنار تو جور دیگه تصور می کنم. 

خودم و تو کنار هم هَستیم اما جوان نیستیم دو تا ادم جا افتاده. جوانی مان کجا سپری شد وقتی در کنار هم نبودیم؟ 

 

دوستت دارم مرد زندگی من 

همسرم

عشق من :******


نظرات 1 + ارسال نظر
بهامین سه‌شنبه 25 مهر 1396 ساعت 02:24 http://notbookman.blogsky.com/

الهی خیلی زود کنار مرد زندگیت باشی

ممنون قشنگم :****

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد